Metody badania wizerunku w mediach
Metody badania wizerunku w mediach
- Wydawnictwo: CeDeWu
- Rok wydania: 2018
- ISBN: 9788375561333
- Ilość stron: 300
- Format: 16.4x23.5cm
- Oprawa: Miękka
1-3 dni robocze + czas dostawy*Przy zamówieniu większej ilości egzemplarzy czas realizacji zamówienia może ulec wydłużeniu
Opis: Metody badania wizerunku w mediach
Metody badania wizerunku w mediach są niezwykle atrakcyjną nowością wydawniczą na polskim rynku badań mediów. Casus polskiego biznesmena Ryszarda Krauzego jest dobrze dobranym przykładem analizy kreowania pozytywnego wizerunku, jak również jego niszczenia w przestrzeni publicznej. O czym zatem jest ta książka? O tym, jak to robić w sposób profesjonalny, jakie metodologiczne ustalenia znajdują tu zastosowanie, jakie to może rodzić następstwa dla jednostki w sferze publicznej ? ? i o tym wszystkim piszą w sposób niezwykle interesujący i badawczo odkrywczy młodzi analitycy, działający przy Instytucie Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego. Czy warto sięgnąć po tę książkę? ? tak i to jak najszybciej, po to, aby poszerzyć wiedzę i umiejętności badawcze w zakresie komunikacji społecznej.
prof. Teresa Sasińska-Klas, Uniwersytet Jagielloński
Szczegóły: Metody badania wizerunku w mediach
Tytuł: Metody badania wizerunku w mediach
Wydawnictwo: CeDeWu
ISBN: 9788375561333
Języki: polski
Rok wydania: 2018
Ilość stron: 300
Format: 16.4x23.5cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.49 kg
Redakcja: Gackowski Tomasz, Łączyński Marcin