Promocja usług
Mirosław Marczak, Monika Boguszewicz-Kreft
Promocja usług
Mirosław Marczak, Monika Boguszewicz-Kreft
- Wydawnictwo: CeDeWu
- Rok wydania: 2023
- ISBN: 9788381027151
- Ilość stron: 166
- Format: 16.5x23.5cm
- Oprawa: Miękka
1-3 dni robocze + czas dostawy*Przy zamówieniu większej ilości egzemplarzy czas realizacji zamówienia może ulec wydłużeniu
Opis: Promocja usług - Mirosław Marczak, Monika Boguszewicz-Kreft
Podręcznik zawiera szczegółową analizę funkcjonowania rynku usługowego w kontekście podejmowanych na nim działań promocyjnych, w tym m.in.:
- podstawy teoretyczne i terminologię związaną z usługami,
- specyfikę promocji oraz charakterystykę jej głównych instrumentów wykorzystywanych w sektorze usług,
- przykłady wykorzystania niestandardowych form promocji w usługach,
- zasady planowania i realizacji kampanii promocyjnych,
- przykłady działań promocyjnych podejmowanych na wybranych rynkach usług,
- analizę kompleksowych rozwiązań w zakresie promocji usług na przykładzie sektora usług turystycznych.
Główne zalety podręcznika to m.in.:
- przejrzysty układ,
- logiczna i spójna merytorycznie struktura,
- zrozumiała forma przekazu,
- szczegółowa analiza wykorzystania promocji w usługach,
- liczne przykłady z polskiego i zagranicznego rynku usług,
- omówienie problematyki rzadko podejmowanej w literaturze krajowej (dotyczącej koncepcji ambient marketingu),
- bogata bibliografia.
Szczegóły: Promocja usług - Mirosław Marczak, Monika Boguszewicz-Kreft
Tytuł: Promocja usług
Autor: Mirosław Marczak, Monika Boguszewicz-Kreft
Wydawnictwo: CeDeWu
ISBN: 9788381027151
Języki: polski
Rok wydania: 2023
Ilość stron: 166
Format: 16.5x23.5cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.3 kg