Książka
  • Wydawnictwo: CeDeWu
  • Rok wydania: 2023
  • ISBN: 9788381027151
  • Ilość stron: 166
  • Format: 16.5x23.5cm
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
1-3 dni robocze + czas dostawy*Przy zamówieniu większej ilości egzemplarzy czas realizacji zamówienia może ulec wydłużeniu
Cena katalogowa 55,00 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 55,00 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Promocja usług - Mirosław Marczak, Monika Boguszewicz-Kreft

Podręcznik zawiera szczegółową analizę funkcjonowania rynku usługowego w kontekście podejmowanych na nim działań promocyjnych, w tym m.in.:


  • podstawy teoretyczne i terminologię związaną z usługami,

  • specyfikę promocji oraz charakterystykę jej głównych instrumentów wykorzystywanych w sektorze usług,

  • przykłady wykorzystania niestandardowych form promocji w usługach,

  • zasady planowania i realizacji kampanii promocyjnych,

  • przykłady działań promocyjnych podejmowanych na wybranych rynkach usług,

  • analizę kompleksowych rozwiązań w zakresie promocji usług na przykładzie sektora usług turystycznych.


Główne zalety podręcznika to m.in.:


  • przejrzysty układ,

  • logiczna i spójna merytorycznie struktura,

  • zrozumiała forma przekazu,

  • szczegółowa analiza wykorzystania promocji w usługach,

  • liczne przykłady z polskiego i zagranicznego rynku usług,

  • omówienie problematyki rzadko podejmowanej w literaturze krajowej (dotyczącej koncepcji ambient marketingu),

  • bogata bibliografia.


Szczegóły: Promocja usług - Mirosław Marczak, Monika Boguszewicz-Kreft

Tytuł: Promocja usług
Autor: Mirosław Marczak, Monika Boguszewicz-Kreft
Wydawnictwo: CeDeWu
ISBN: 9788381027151
Języki: polski
Rok wydania: 2023
Ilość stron: 166
Format: 16.5x23.5cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.3 kg


Recenzje: Promocja usług - Mirosław Marczak, Monika Boguszewicz-Kreft

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×


Inne pozycje tego autora: Mirosław Marczak, Monika Boguszewicz-Kreft (1)