Magia Harry'ego Pottera kreowanie globalnej marki
Brown Stephen
Magia Harry'ego Pottera
kreowanie globalnej marki
Brown Stephen
- Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
- Rok wydania: 2008
- ISBN: 9788301156213
- Ilość stron: 158
- Format: 14.0x20.0cm
- Oprawa: Miękka
Niedostępna
Opis: Magia Harry'ego Pottera - Brown Stephen
Książka pomocnicza do przedmiotu Zarządzanie marką oraz innych przedmiotów związanych z marketingiem, zawierająca opis i analizę procesu kreowania marki, na przykładzie Harry'ego Pottera, która odniosła niekwestionowany, "magiczny" sukces na świecie. Jest to ciekawie, z humorem, a jednocześnie profesjonalnie opracowane studium przypadku, które stanowi znakomity materiał dydaktyczny dla studentów marketingu. Autor, ukazując drogę dojścia do sukcesu marki "Harry Potter", umiejętnie odkrywa kolejne, coraz bardziej wyrafinowane warstwy działań marketingowych, które przyczyniły się do osiągnięcia sukcesu. Przedstawia również analizę porównawczą z innymi globalnymi markami. Książka stanowi doskonały podręcznik nowoczesnego pozycjonowania marki nie tylko na rynku, ale przede wszystkim w świadomości nabywców, przy użyciu niestandardowych form komunikacji marketingowej.
Szczegóły: Magia Harry'ego Pottera - Brown Stephen
Tytuł: Magia Harry'ego Pottera
Podtytuł: kreowanie globalnej marki
Autor: Brown Stephen
Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
Kod paskowy: 978830115621301
ISBN: 9788301156213
Języki: polski
Rok wydania: 2008
Ilość stron: 158
Format: 14.0x20.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.19 kg