Selfie jako nowy sposób komunikowania i kreowania

Selfie jako nowy sposób komunikowania i kreowania

  • Producent: Impuls
  • Rok produkcji: 2023
  • ISBN: 9788382942217
  • Ilość stron: 106
Wysyłka:
1-3 dni robocze + czas dostawy*Przy zamówieniu większej ilości egzemplarzy czas realizacji zamówienia może ulec wydłużeniu
Cena katalogowa 38,00 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 38,00 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Selfie jako nowy sposób komunikowania i kreowania - Krzysztof Zajdel

Selfie to obecnie jeden ze znaczących elementów życia młodych osób na całym świecie. Rozwój internetu, w tym mediów społecznościowych, powoduje, że już mało kto wyobraża sobie codzienność bez dostępu do wirtualnej przestrzeni, a wielu jest od niej wręcz uzależnionych. Ta zmiana nastąpiła niedawno, pokolenie pięćdziesięciolatków pamięta bowiem jeszcze czasy bez telefonów komórkowych i komputerów.

W niniejszej książce Autor próbuje odpowiedzieć na pytanie, dlaczego młode osoby robią sobie selfie, jakie są tego powody, po co zamieszczają takie fotografie w social mediach, nie zważając na ochronę swojej prywatności. Bo do tego, że robimy zdjęcia, jesteśmy przyzwyczajeni - grupowe, z uroczystości rodzinnych, z bliskimi, fotografie zwierząt, krajobrazów itp. - ale robienie zdjęć samemu sobie może się niektórym wydawać czymś dziwnym i niezrozumiałym. Przyjrzał się temu zjawisku w Polsce i Czechach, analizując je także w kontekście jego związku z dzieciństwem badanych osób.


Szczegóły: Selfie jako nowy sposób komunikowania i kreowania - Krzysztof Zajdel

Tytuł: Selfie jako nowy sposób komunikowania i kreowania
Autor: Krzysztof Zajdel
Producent: Impuls
ISBN: 9788382942217
Rok produkcji: 2023
Ilość stron: 106


Recenzje: Selfie jako nowy sposób komunikowania i kreowania - Krzysztof Zajdel

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×