Public Relations w bankach wirtualnych
Macierzyński Michał
Public Relations w bankach wirtualnych
Macierzyński Michał
- Wydawnictwo: CeDeWu
- Rok wydania: 2012
- ISBN: 9788375561159
- Ilość stron: 258
- Format: 17.0x24.0cm
- Oprawa: Miękka
Niedostępna
Opis: Public Relations w bankach wirtualnych - Macierzyński Michał
Książka Public relations w bankach wirtualnych to pionierska, nie tylko na polskim rynku publikacja, która w sposób kompleksowy obejmuje aktualną problematykę funkcjonowania i komunikowania się z otoczeniem zdematerializowanych instytucji finansowych. W przystępny sposób przybliża specyfikę funkcjonowania banków wirtualnych i korzyści, jakie przynosi strategiczne wykorzystanie w ich działalności public relations.
Książka ta adresowana jest przede wszystkim do specjalistów zajmujących się problematyką public relations, a także finansistów, bankowców, pracowników naukowych i studentów. Poruszone zagadnienia powinny również zainteresować wszystkich użytkowników bankowości internetowej i osoby zainteresowane wpływem internetu na nowoczesną gospodarkę.
Macierzyński Michał - doktor nauk ekonomicznych Akademii Ekonomicznej w Poznaniu, główny analityk w portalu Bankier.pl SA. Założyciel i redaktor naczelny wortalu finansowego PRNews.pl i Przeglądu Finansowego Bankier.pl. Absolwent Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie. Laureat Nagrody Dziennikarskiej im. Mariana Krzaka w 2007 roku. Autor licznych raportów, analiz, publikacji naukowych i artykułów prasowych na temat bankowości, a także marketingu i PR bankowego i bankowości elektronicznej.
Szczegóły: Public Relations w bankach wirtualnych - Macierzyński Michał
Tytuł: Public Relations w bankach wirtualnych
Autor: Macierzyński Michał
Wydawnictwo: CeDeWu
ISBN: 9788375561159
Języki: polski
Rok wydania: 2012
Ilość stron: 258
Format: 17.0x24.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.43 kg