Marketing miejsc. Ujęcie przestrzenne
Jacek Rudewicz, Paweł Czapliński
Marketing miejsc. Ujęcie przestrzenne
Jacek Rudewicz, Paweł Czapliński
- Producent: Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego
- Rok produkcji: 2023
- ISBN: 9788379725793
- Ilość stron: 196
Niedostępna
Opis: Marketing miejsc. Ujęcie przestrzenne - Jacek Rudewicz, Paweł Czapliński
Monografia, którą oddajemy w Państwa ręce, powstała przede wszystkim w celu przeglądu i uzupełnienia zagadnień teoretycznych i narzędzi (w szerokim ujęciu) w dziedzinie marketingu miejsc i terytoriów. Jest też swego rodzaju opracowaniem naukowym i częściowo dydaktycznym na potrzeby pojawiających się coraz częściej kursów marketingu miejsc (w programach studiów częściej pod nazwą marketingu terytorialnego). Publikacja powinna zainteresować zarówno praktyków zatrudnionych w wyspecjalizowanych jednostkach administracji samorządowej, jak i osoby działające na rozwijającym się rynku usług marketingowych, których klientami coraz częściej są miasta i gminy. Za cel autorzy obrali również prace nad kwestiami porządkującymi i klasyfikującymi, związane z wyjaśnieniem pojęć, przeglądem bogatej literatury zagranicznej, otwarciem pola do dyskusji nad zestawem narzędzi i rozwiązań w marketingu miejsc. Dla realizacji celów posłużono się różnymi metodami, głównie przeglądem literatury, przykładami, własnymi obserwacjami, porównaniami. Opracowanie ma charakter poszukujący, starano się nie powielać już istniejących ujęć i tematów obecnych w literaturze krajowej odnoszącej się do marketingu miejsc i marketingu terytorialnego.
Szczegóły: Marketing miejsc. Ujęcie przestrzenne - Jacek Rudewicz, Paweł Czapliński
Tytuł: Marketing miejsc. Ujęcie przestrzenne
Autor: Jacek Rudewicz, Paweł Czapliński
Producent: Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego
ISBN: 9788379725793
Rok produkcji: 2023
Ilość stron: 196