Zarządzanie marketingiem
Knecht Zdzisław
Zarządzanie marketingiem
Knecht Zdzisław
- Wydawnictwo: C. H. Beck
- Rok wydania: 2008
- ISBN: 9788325501723
- Ilość stron: 224
- Format: 17.0x24.0cm
- Oprawa: Miękka
Niedostępna
Opis: Zarządzanie marketingiem - Knecht Zdzisław
Publikacja jest przeznaczona zarówno dla praktyków pragnących zgłębić meandry tej trudnej sfery zarządzania, jak i studentów uczelni wyższych jako podręcznik do zarządzania marketingiem. Jej struktura jest zgodna z minimum programowym opracowanym dla kierunku zarządzanie". Książka zawiera wiedzę teoretyczną popartą licznymi przykładami z praktyki gospodarczej. Autor przedstawia takie zagadnienia, jak: istotę, funkcje i proces zarządzania marketingowego, jego organizację, cele marketingowe, planowanie strategii marketingowej, kontrolowanie planu, specyfikę motywacji w działalności marketingowej, powstawanie i rozwiązywanie specyficznych konfliktów w marketingu oraz nowe wyzwania, przed jakimi stają menedżerowie przedsiębiorstw.
Producent:
Wydawnictwo C.H. Beck Sp. z o.o.
Bonifraterska 17
00-203 Warszawa (PL)
tel: 22 311 22 22
email: [email protected]
Szczegóły: Zarządzanie marketingiem - Knecht Zdzisław
Tytuł: Zarządzanie marketingiem
Autor: Knecht Zdzisław
Wydawnictwo: C. H. Beck
ISBN: 9788325501723
Języki: polski
Rok wydania: 2008
Ilość stron: 224
Format: 17.0x24.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.38 kg