Zarządzanie marketingiem

Książka

Zarządzanie marketingiem

  • Wydawnictwo: C. H. Beck
  • Rok wydania: 2008
  • ISBN: 9788325501723
  • Ilość stron: 224
  • Format: 17.0x24.0cm
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
Niedostępna
Cena katalogowa 34,00 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 34,00 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Zarządzanie marketingiem - Knecht Zdzisław

Publikacja jest przeznaczona zarówno dla praktyków pragnących zgłębić meandry tej trudnej sfery zarządzania, jak i studentów uczelni wyższych jako podręcznik do zarządzania marketingiem. Jej struktura jest zgodna z minimum programowym opracowanym dla kierunku zarządzanie". Książka zawiera wiedzę teoretyczną popartą licznymi przykładami z praktyki gospodarczej. Autor przedstawia takie zagadnienia, jak: istotę, funkcje i proces zarządzania marketingowego, jego organizację, cele marketingowe, planowanie strategii marketingowej, kontrolowanie planu, specyfikę motywacji w działalności marketingowej, powstawanie i rozwiązywanie specyficznych konfliktów w marketingu oraz nowe wyzwania, przed jakimi stają menedżerowie przedsiębiorstw.


Szczegóły: Zarządzanie marketingiem - Knecht Zdzisław

Tytuł: Zarządzanie marketingiem
Autor: Knecht Zdzisław
Wydawnictwo: C. H. Beck
ISBN: 9788325501723
Języki: polski
Rok wydania: 2008
Ilość stron: 224
Format: 17.0x24.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.38 kg


Recenzje: Zarządzanie marketingiem - Knecht Zdzisław

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×