Język na sprzedaż czyli o tym, jak język służy reklamie i jak reklama używa języka

Książka

Język na sprzedaż
czyli o tym, jak język służy reklamie i jak reklama używa języka

  • Wydawnictwo: GWP
  • Rok wydania: 2004
  • ISBN: 9788374891882
  • Ilość stron: 151
  • Format: 17.0x24.0cm
  • Oprawa: Twarda
Wysyłka:
Niedostępna
Cena katalogowa 29,90 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 29,90 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Język na sprzedaż - Jerzy Bralczyk

"To jest książka o języku reklamy. Twórcy reklamy powinni ją przeczytać. Odbiorcy reklamy mogą, dla korzyści i satysfakcji. Pierwsi powinni ją przeczytać przede wszystkim dlatego, że ci drudzy przeczytać ją mogą."

To, co w komunikacie reklamowym jest najciekawsze, a także to, co najskuteczniejsze, zależy w znacznej mierze od indywidualnej inwencji, talentu i natchnienia, a także od przypadku, który często pozwala tworzyć teksty znakomicie skuteczne.

Jerzy Bralczyk - profesof językoznawca, wykłada na Uniwersytecie Warszawskim i w Szkole Wyższej Psychologii Społecznej. Autor książek o języku publicznym.


Szczegóły: Język na sprzedaż - Jerzy Bralczyk

Tytuł: Język na sprzedaż
Podtytuł: czyli o tym, jak język służy reklamie i jak reklama używa języka
Autor: Jerzy Bralczyk
Wydawnictwo: GWP
Seria: EKONOMIA I ZARZĄDZANIE
ISBN: 9788374891882
Języki: polski
Rok wydania: 2004
Ilość stron: 151
Format: 17.0x24.0cm
Oprawa: Twarda
Waga: 0.4 kg


Recenzje: Język na sprzedaż - Jerzy Bralczyk

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×


Podobne do: Język na sprzedaż - Jerzy Bralczyk



Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także: