Książka
  • Wydawnictwo: Penguin Books
  • Rok wydania: 2022
  • EAN: 9780241456002
  • Ilość stron: 240
  • Format: 15.3x23.4cm
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
1 - 3 dni robocze + czas dostawy*Przy zamówieniu większej ilości egzemplarzy czas realizacji zamówienia może ulec wydłużeniu
Cena katalogowa 74,00 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 74,00 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Brandsplaining - Jane Cunningham, Philippa Roberts

Brands profit by telling women who they are and how to be.

Now they've discovered feminism and are hell bent on selling 'fempowerment' back to us. But behind the go-girl slogans and the viral hash-tags has anything really changed?

In Brandsplaining, Jane Cunningham and Philippa Roberts expose the monumental gap that exists between the women that appear in the media around us and the women we really are. Their research reveals how our experiences, wants and needs - in all forms - are ignored and misrepresented by an industry that fails to understand us.

They propose a radical solution to resolve this once and for all: an innovative framework for marketing that is fresh, exciting, and - at last - sexism-free.


Szczegóły: Brandsplaining - Jane Cunningham, Philippa Roberts

Tytuł: Brandsplaining
Autor: Jane Cunningham, Philippa Roberts
Wydawnictwo: Penguin Books
Kod paskowy: 9780241456002
Języki: angielski
Rok wydania: 2022
Ilość stron: 240
Format: 15.3x23.4cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.295 kg


Recenzje: Brandsplaining - Jane Cunningham, Philippa Roberts

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×


Inne pozycje tego autora: Jane Cunningham, Philippa Roberts (1)