Public relations Strategia i nowe techniki kreowania wizerunku
Budzyński Wojciech
Public relations Strategia i nowe techniki kreowania wizerunku
Budzyński Wojciech
- Wydawnictwo: Poltext
- Rok wydania: 2008
- ISBN: 9788375610215
- Ilość stron: 167
- Format: 16.5x23.5cm
- Oprawa: Miękka
Niedostępna
Opis: Public relations Strategia i nowe techniki kreowania wizerunku - Budzyński Wojciech
Książka ma charakter poradnika ukazującego krok po kroku, jak przygotować i prowadzić konkretne działania w zakresie public relations. Autor zaczyna od usystematyzowania wiedzy na temat omawianej dziedziny, przechodząc następnie do tworzenia strategii public relations, organizowania współpracy z prasą, integrowania pracowników poprzez komunikację wewnętrzną, prowadzenia działań typu internet public relations, organizacji różnego typu imprez i obchodów rocznicowych w firmie, tworzenia grup nacisku w ramach lobbingu, zawierania umów sponsorskich, podejmowania relacji inwestorskich czy działań z zakresu corporate governance. Wśród praktycznych wskazówek pojawiają się uwagi na temat udzielania wywiadów, ubioru, zachowań przed kamerą czy kilkadziesiąt taktyk radzenia sobie z trudnymi pytaniami dziennikarzy.
Czytelnik znajdzie tu także konkretne zalecenia, jak stworzyć procedury ochrony wizerunku, w tym "książkę kryzysową", co stanowiło do tej pory tajemną wiedzę agencji public relations i nie pojawiało się w literaturze przedmiotu. Na koniec Autor zaskakuje Czytelnika niekonwencjonalnymi przemyśleniami dotyczącymi rozwoju działań public relations w nowych obszarach, w tym wykorzystania koncepcji wizerunku równoległego i działania w równoległej rzeczywistości wirtualnej. Prezentowane rady Autor wspiera interesującymi przykładami ze swojej wieloletniej praktyki.
Szczegóły: Public relations Strategia i nowe techniki kreowania wizerunku - Budzyński Wojciech
Tytuł: Public relations Strategia i nowe techniki kreowania wizerunku
Autor: Budzyński Wojciech
Wydawnictwo: Poltext
Seria: WARSZTATY MENEDŻERSKIE
ISBN: 9788375610215
Języki: polski
Rok wydania: 2008
Ilość stron: 167
Format: 16.5x23.5cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.25 kg
Recenzje: Public relations Strategia i nowe techniki kreowania wizerunku - Budzyński Wojciech
Informacje:
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Inne pozycje tego autora: Budzyński Wojciech (18)
- Negocjowanie i zawieranie umów handlowych (Poltext) - Miękka
- Eksport w przedsiębiorstwie (Poltext) - Miękka
- Niebezpieczne związki Donalda Tuska (Wojciech Sumliński Reporter) - Miękka
- Rozprawa o zabijaniu i zmartwychwstaniu (Wojciech Sumliński Reporter) - Miękka
- Niepokonani. Historia, która nie może się dobrze skończyć (Wojciech Sumliński Reporter) - etui kartonowe
- Powrót do Jedwabnego (Wojciech Sumliński Reporter) - Miękka
- Zapis zarazy (Wojciech Sumliński Reporter) - miękka
- Powrót do Jedwabnego 2 (Wojciech Sumliński Reporter) - miękka
- Pakiet Mistyfikacja. Kłamstwa nigdy nie są niewinne: Zapis Zarazy, Powrót do Jedwabnego, Powrót do Jedwabnego 2 (Wojciech Sumliński Reporter) - miękka
- Pakiet Powrót do Jedwabnego. Końcowe Odliczanie (Reporter Wojciech Sumliński) - miękka
- Powrót do Jedwabnego. To tylko Polin. Tom 3 (Wojciech Sumliński Reporter) - Miękka
- Zapis zarazy 2. To tylko eksperyment (Wojciech Sumliński Reporter) - broszurowa
- Pierwszy rok wojny. Zmierzch świata, jaki znamy (Wojciech Sumliński Reporter) - Miękka
- Strefa zgniotu Zapowiedź globalnego chaosu (Wojciech Sumliński Reporter) - Miękka
- Pakiet Punkt zwrotny Zapis zarazy / Zapis zarazy 2 / Nie nasza wojna / Strefa zwrotu (Wojciech Sumliński Reporter) - Miękka
- Zakazana prawda (Wojciech Sumliński Reporter) - Miękka
- Aneks Niebezpieczne związki III RP (Wojciech Sumliński Reporter) - Miękka
- Koniec Polski? Ile zostało nam czasu? (Wojciech Sumliński Reporter) - Miękka