Biblia copywritingu
Dariusz Puzyrkiewicz
Biblia copywritingu
Dariusz Puzyrkiewicz
- Wydawnictwo: Onepress
- Rok wydania: 2023
- ISBN: 9788383229171
- Ilość stron: 200
- Format: 14.0 x 20.8 cm
- Oprawa: Miękka
Jutro (poniedziałek 2024-12-23)*Przy zamówieniu większej ilości egzemplarzy czas realizacji zamówienia może ulec wydłużeniu
Opis: Biblia copywritingu - Dariusz Puzyrkiewicz
Tworzysz treści na strony lub teksty do ulotek? Konstruujesz hasła reklamowe? Piszesz scenariusze reklam radiowych i telewizyjnych? Prowadzisz profile marek w mediach społecznościowych? W takim razie śmiało możesz nazywać siebie copywriterem. Wojownikiem słów. Operatorem argumentów. Kreatorem treści perswazyjnych.
Jak w każdym fachu, także w Twoim istnieje zestaw uniwersalnych zasad oraz narzędzi, chwytów i trików, które wszyscy - czeladnik, rzemieślnik, mistrz - muszą znać i którymi powinni swobodnie operować. Inwencja własna jest oczywiście w copywritingu wskazana, jednak podstawa to opanowanie pisarskiego abecadła.Producent:
Helion SA
Kościuszki 1c
44-100 Gliwice (Polska)
tel: (32) 230-98-63
email: gpsr@grupahelion.pl
Szczegóły: Biblia copywritingu - Dariusz Puzyrkiewicz
Tytuł: Biblia copywritingu
Autor: Dariusz Puzyrkiewicz
Wydawnictwo: Onepress
ISBN: 9788383229171
Języki: polski
Rok wydania: 2023
Ilość stron: 200
Format: 14.0 x 20.8 cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.53 kg