Biblia copywritingu

Książka

Biblia copywritingu

  • Wydawnictwo: Onepress
  • Rok wydania: 2023
  • ISBN: 9788383229171
  • Ilość stron: 200
  • Format: 14.0 x 20.8 cm
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
Dzisiaj*Zamówienie złożone do godz. 12.00 (nie dotyczy przedpłat zaksięgowanych po godz. 12.00). Przy zamówieniu większej ilości egzemplarzy czas realizacji zamówienia może ulec wydłużeniu.
Cena katalogowa 49,90 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 49,90 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Biblia copywritingu - Dariusz Puzyrkiewicz

Tworzysz treści na strony  lub teksty do ulotek? Konstruujesz hasła reklamowe? Piszesz scenariusze reklam radiowych i telewizyjnych? Prowadzisz profile marek w mediach społecznościowych? W takim razie śmiało możesz nazywać siebie copywriterem. Wojownikiem słów. Operatorem argumentów. Kreatorem treści perswazyjnych.



Jak w każdym fachu, także w Twoim istnieje zestaw uniwersalnych zasad oraz narzędzi, chwytów i trików, które wszyscy - czeladnik, rzemieślnik, mistrz - muszą znać i którymi powinni swobodnie operować. Inwencja własna jest oczywiście w copywritingu wskazana, jednak podstawa to opanowanie pisarskiego abecadła.

Producent:
Helion SA
Kościuszki 1c
44-100 Gliwice (PL)
tel: (32) 230-98-63
email: [email protected]


Szczegóły: Biblia copywritingu - Dariusz Puzyrkiewicz

Tytuł: Biblia copywritingu
Autor: Dariusz Puzyrkiewicz
Wydawnictwo: Onepress
ISBN: 9788383229171
Języki: polski
Rok wydania: 2023
Ilość stron: 200
Format: 14.0 x 20.8 cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.53 kg


Recenzje: Biblia copywritingu - Dariusz Puzyrkiewicz

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×


Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także: