Biblia copywritingu

Książka

Biblia copywritingu

  • Wydawnictwo: Onepress
  • Rok wydania: 2023
  • ISBN: 9788383229171
  • Ilość stron: 200
  • Format: 14.0 x 20.8 cm
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
Jutro (poniedziałek 2024-12-23)*Przy zamówieniu większej ilości egzemplarzy czas realizacji zamówienia może ulec wydłużeniu
Cena katalogowa 49,90 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 49,90 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Biblia copywritingu - Dariusz Puzyrkiewicz

Tworzysz treści na strony  lub teksty do ulotek? Konstruujesz hasła reklamowe? Piszesz scenariusze reklam radiowych i telewizyjnych? Prowadzisz profile marek w mediach społecznościowych? W takim razie śmiało możesz nazywać siebie copywriterem. Wojownikiem słów. Operatorem argumentów. Kreatorem treści perswazyjnych.



Jak w każdym fachu, także w Twoim istnieje zestaw uniwersalnych zasad oraz narzędzi, chwytów i trików, które wszyscy - czeladnik, rzemieślnik, mistrz - muszą znać i którymi powinni swobodnie operować. Inwencja własna jest oczywiście w copywritingu wskazana, jednak podstawa to opanowanie pisarskiego abecadła.

Producent:
Helion SA
Kościuszki 1c
44-100 Gliwice (Polska)
tel: (32) 230-98-63
email: gpsr@grupahelion.pl


Szczegóły: Biblia copywritingu - Dariusz Puzyrkiewicz

Tytuł: Biblia copywritingu
Autor: Dariusz Puzyrkiewicz
Wydawnictwo: Onepress
ISBN: 9788383229171
Języki: polski
Rok wydania: 2023
Ilość stron: 200
Format: 14.0 x 20.8 cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.53 kg


Recenzje: Biblia copywritingu - Dariusz Puzyrkiewicz

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×


Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także: