Kwartalnik Pedagogiczny 3(265)/2022
Kwartalnik Pedagogiczny 3(265)/2022
- Producent: Wydawnictwa Uniwersytetu Warszawskiego
- EAN: 977002359322303
- Ilość stron: 126
- Format: 16.5x23.5cm
- Oprawa: Miękka
1 - 3 dni robocze + czas dostawy*Przy zamówieniu większej ilości egzemplarzy czas realizacji zamówienia może ulec wydłużeniu
Opis: Kwartalnik Pedagogiczny 3(265)/2022
Numer jest poświęcony problematyce wczesnego dzieciństwa prezentowanej w świetle dorobku naukowego profesor Barbary Wilgockiej-Okoń (1927-2022). Profesor stworzyła na Uniwersytecie Warszawskim nowoczesny program kształcenia nauczycieli wczesnej edukacji oraz prowadziła badania nad rozwojem i wychowaniem dzieci. Szczególnie interesowały ją pedagogika przedszkolna i wczesnoszkolna, zwłaszcza w zakresie dojrzałości i gotowości do podjęcia nauki oraz wymagań stawianych przez szkołę dziecku i jego rodzinie, a także wsparcia oczekiwanego od szkoły.
Na zeszyt składa się 6 tekstów, w których badacze koncentrują się na analizie i współczesnej interpretacji pojęcia dojrzałości / gotowości szkolnej oraz dekonstrukcji i redefinicji znaczenia tego procesu w ujęciu teoretycznym i praktycznym. Autorami opublikowanych artykułów naukowych są: Dorota Klus-Stańska, Ewa Filipiak, Małgorzata Żytko, Renata Michalak, Hanna Krauze-Sikorska i Jarosław Jendza.
Szczegóły: Kwartalnik Pedagogiczny 3(265)/2022
Nazwa: Kwartalnik Pedagogiczny 3(265)/2022
Producent: Wydawnictwa Uniwersytetu Warszawskiego
Kod paskowy: 977002359322303
ISSN: 00235938
Języki: polski
Ilość stron: 126
Format: 16.5x23.5cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.21 kg