Autopromocja, autoprezentacja, wizerunek w.. T.5
Ewa Biłas-Pleszak, Aleksandra Kalisz, Ewelina Tyc
Autopromocja, autoprezentacja, wizerunek w.. T.5
Ewa Biłas-Pleszak, Aleksandra Kalisz, Ewelina Tyc
- Wydawnictwo: Uniwersytet Śląski
- Rok wydania: 2019
- ISBN: 9788322636688
- Ilość stron: 220
1-3 dni robocze + czas dostawy*Przy zamówieniu większej ilości egzemplarzy czas realizacji zamówienia może ulec wydłużeniu
Opis: Autopromocja, autoprezentacja, wizerunek w.. T.5 - Ewa Biłas-Pleszak, Aleksandra Kalisz, Ewelina Tyc
Niniejsza książka to piąta i jednocześnie ostatnia praca poświęcona szeroko pojmowanemu dyskursowi autopromocyjnemu. Dotychczasowe rozważania pozwoliły uchwycić zagadnienie autopromocji i autoprezentacji w perspektywie synchro- i diachronicznej. Ostatni tom spaja pozostałe części, dopełniając zagadnienie autopromocji o trzy niezwykle istotne pojęcia: błąd, kryzys i skandal. W świetle tak wielu wyraźnych przemian w zakresie komunikowania masowego istotne było przyjrzenie się trzem kolejno przywołanym zjawiskom, dopełniającym szeroko omawiane zagadnienie dyskursu autopromocyjnego. Autopromocja, autoprezentacja, wizerunek w komunikowaniu masowym. Błąd, kryzys, skandal uzupełniła dotychczasowe spostrzeżenia na temat sposobów komunikowania, tym samym wytyczając nową ścieżkę promowania wizerunku. Zebrane w tomie artykuły pozwoliły zatem stworzyć kompleksowy przegląd sposobów radzenia sobie z obecnością w sferze publicznej poszczególnych jednostek, zbiorowości, instytucji w dobie, gdzie za sukces dotarcia określonego komunikatu do potencjalnego odbiorcy odpowiada dosadny, coraz częściej szokujący przekaz.
Szczegóły: Autopromocja, autoprezentacja, wizerunek w.. T.5 - Ewa Biłas-Pleszak, Aleksandra Kalisz, Ewelina Tyc
Tytuł: Autopromocja, autoprezentacja, wizerunek w.. T.5
Autor: Ewa Biłas-Pleszak, Aleksandra Kalisz, Ewelina Tyc
Wydawnictwo: Uniwersytet Śląski
ISBN: 9788322636688
Rok wydania: 2019
Ilość stron: 220