Autopromocja, autoprezentacja, wizerunek w.. T.5

, ,

Książka

Autopromocja, autoprezentacja, wizerunek w.. T.5

, ,

Wysyłka:
Niedostępna
Cena katalogowa 34,90 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 34,90 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Autopromocja, autoprezentacja, wizerunek w.. T.5 - Ewa Biłas-Pleszak, Aleksandra Kalisz, Ewelina Tyc

Niniejsza książka to piąta i jednocześnie ostatnia praca poświęcona szeroko pojmowanemu dyskursowi autopromocyjnemu. Dotychczasowe rozważania pozwoliły uchwycić zagadnienie autopromocji i autoprezentacji w perspektywie synchro- i diachronicznej. Ostatni tom spaja pozostałe części, dopełniając zagadnienie autopromocji o trzy niezwykle istotne pojęcia: błąd, kryzys i skandal. W świetle tak wielu wyraźnych przemian w zakresie komunikowania masowego istotne było przyjrzenie się trzem kolejno przywołanym zjawiskom, dopełniającym szeroko omawiane zagadnienie dyskursu autopromocyjnego. Autopromocja, autoprezentacja, wizerunek w komunikowaniu masowym. Błąd, kryzys, skandal uzupełniła dotychczasowe spostrzeżenia na temat sposobów komunikowania, tym samym wytyczając nową ścieżkę promowania wizerunku. Zebrane w tomie artykuły pozwoliły zatem stworzyć kompleksowy przegląd sposobów radzenia sobie z obecnością w sferze publicznej poszczególnych jednostek, zbiorowości, instytucji w dobie, gdzie za sukces dotarcia określonego komunikatu do potencjalnego odbiorcy odpowiada dosadny, coraz częściej szokujący przekaz.


 



Szczegóły: Autopromocja, autoprezentacja, wizerunek w.. T.5 - Ewa Biłas-Pleszak, Aleksandra Kalisz, Ewelina Tyc

Tytuł: Autopromocja, autoprezentacja, wizerunek w.. T.5
Autor: Ewa Biłas-Pleszak, Aleksandra Kalisz, Ewelina Tyc
Wydawnictwo: Uniwersytet Śląski
ISBN: 9788322636688
Rok wydania: 2019
Ilość stron: 220


Recenzje: Autopromocja, autoprezentacja, wizerunek w.. T.5 - Ewa Biłas-Pleszak, Aleksandra Kalisz, Ewelina Tyc

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×