Autopromocja, autoprezentacja, wizerunek w mediach
Aleksandra Kalisz, Ewelina Tyc
Autopromocja, autoprezentacja, wizerunek w mediach
Aleksandra Kalisz, Ewelina Tyc
- Wydawnictwo: Uniwersytet Śląski
- Rok wydania: 2018
- ISBN: 9788322633885
- Ilość stron: 260
1-3 dni robocze + czas dostawy*Przy zamówieniu większej ilości egzemplarzy czas realizacji zamówienia może ulec wydłużeniu
Opis: Autopromocja, autoprezentacja, wizerunek w mediach - Aleksandra Kalisz, Ewelina Tyc
Autopromocja, autoprezentacja, wizerunek w mediach audiowizualnych stanowi zbiór artykułów, które tym razem strategii kreowania wizerunku poszukują w mediach audiowizualnych. Przywołane taktyki są zatem asumptem nie tylko do podjęcia refleksji nad rozmaitymi jednostkami czy grupami społecznymi wykorzystującymi przestrzeń publiczną w celu promowania własnego wizerunku, ale również doskonałym punktem wyjścia do analizy wybranej przestrzeni medialnej, w której za sprawą słowa i obrazu dokonuje się prezentacja określonych postaw. (fragment wstępu)
Szczegóły: Autopromocja, autoprezentacja, wizerunek w mediach - Aleksandra Kalisz, Ewelina Tyc
Tytuł: Autopromocja, autoprezentacja, wizerunek w mediach
Autor: Aleksandra Kalisz, Ewelina Tyc
Wydawnictwo: Uniwersytet Śląski
ISBN: 9788322633885
Rok wydania: 2018
Ilość stron: 260
Recenzje: Autopromocja, autoprezentacja, wizerunek w mediach - Aleksandra Kalisz, Ewelina Tyc
Informacje:
Inne pozycje tego autora: Aleksandra Kalisz, Ewelina Tyc (4)
- Autopromocja, autoprezentacja, wizerunek w.. T.5 (Uniwersytet Śląski) -
- Autopromocja, autoprezentacja, wizerunek w mediach (Uniwersytet Śląski) -
- Dyskurs autopromocyjny dawniej i dziś. T.2 (Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiego) -
- Dyskurs autopromocyjny i jego współczesne odsłony (Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiego) -