Kompetencje komunikacyje nauczycieli jako wyznacznik poczucia podmiotowości uczniów w szkole Diagnoza - biograficzny wymiar ich uformowania

Książka

Kompetencje komunikacyje nauczycieli jako wyznacznik poczucia podmiotowości uczniów w szkole
Diagnoza - biograficzny wymiar ich uformowania

  • Wydawnictwo: Atut
  • Rok wydania: 2008
  • ISBN: 9788374324205
  • Ilość stron: 170
  • Format: 16.4x24.0cm
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
Niedostępna
Cena katalogowa 25,20 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 25,20 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Kompetencje komunikacyje nauczycieli jako wyznacznik poczucia podmiotowości uczniów w szkole - Malinowska Joanna

Autorka, opowiadając się za nową, w stosunku do dyrektywnej "dydaktyki" przeszłości, koncepcją nauczania (sformułowanie tematu, przyjęte teoretyczne założenia, zaproponowany program badawczy i interpretacja wyników poszukiwań nie pozostawiają wątpliwości, że mamy tu do czynienia z usytuowanym w dyskursie humanistycznym tzw. Komunikacyjnym modelem nauczania), przedstawia wyniki badań weryfikujących stan oraz możliwości (głównie mentalne) jej praktycznej aplikacji. (...)


Szczegóły: Kompetencje komunikacyje nauczycieli jako wyznacznik poczucia podmiotowości uczniów w szkole - Malinowska Joanna

Tytuł: Kompetencje komunikacyje nauczycieli jako wyznacznik poczucia podmiotowości uczniów w szkole
Podtytuł: Diagnoza - biograficzny wymiar ich uformowania
Autor: Malinowska Joanna
Wydawnictwo: Atut
ISBN: 9788374324205
Języki: polski
Rok wydania: 2008
Ilość stron: 170
Format: 16.4x24.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.32 kg


Recenzje: Kompetencje komunikacyje nauczycieli jako wyznacznik poczucia podmiotowości uczniów w szkole - Malinowska Joanna

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×