Kompetencje komunikacyje nauczycieli jako wyznacznik poczucia podmiotowości uczniów w szkole Diagnoza - biograficzny wymiar ich uformowania
Malinowska Joanna
Kompetencje komunikacyje nauczycieli jako wyznacznik poczucia podmiotowości uczniów w szkole
Diagnoza - biograficzny wymiar ich uformowania
Malinowska Joanna
- Wydawnictwo: Atut
- Rok wydania: 2008
- ISBN: 9788374324205
- Ilość stron: 170
- Format: 16.4x24.0cm
- Oprawa: Miękka
Niedostępna
Opis: Kompetencje komunikacyje nauczycieli jako wyznacznik poczucia podmiotowości uczniów w szkole - Malinowska Joanna
Autorka, opowiadając się za nową, w stosunku do dyrektywnej "dydaktyki" przeszłości, koncepcją nauczania (sformułowanie tematu, przyjęte teoretyczne założenia, zaproponowany program badawczy i interpretacja wyników poszukiwań nie pozostawiają wątpliwości, że mamy tu do czynienia z usytuowanym w dyskursie humanistycznym tzw. Komunikacyjnym modelem nauczania), przedstawia wyniki badań weryfikujących stan oraz możliwości (głównie mentalne) jej praktycznej aplikacji. (...)
Szczegóły: Kompetencje komunikacyje nauczycieli jako wyznacznik poczucia podmiotowości uczniów w szkole - Malinowska Joanna
Tytuł: Kompetencje komunikacyje nauczycieli jako wyznacznik poczucia podmiotowości uczniów w szkole
Podtytuł: Diagnoza - biograficzny wymiar ich uformowania
Autor: Malinowska Joanna
Wydawnictwo: Atut
ISBN: 9788374324205
Języki: polski
Rok wydania: 2008
Ilość stron: 170
Format: 16.4x24.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.32 kg