Strategiczne podejście do działania w social mediach
Anna Ledwoń
Strategiczne podejście do działania w social mediach
Anna Ledwoń
- Wydawnictwo: Onepress
- Rok wydania: 2023
- ISBN: 978-83-283-9470-4
- Ilość stron: 160
- Format: 14.0 x 20.8 cm
- Oprawa: Miękka ze skrzydełkami
1-3 dni robocze + czas dostawy*Przy zamówieniu większej ilości egzemplarzy czas realizacji zamówienia może ulec wydłużeniu
Opis: Strategiczne podejście do działania w social mediach - Anna Ledwoń
Wszystko, co musisz wiedzieć o mediach społecznościowych...
...jeśli naprawdę chcesz nakłonić je do pracy na Twoją rzecz! Social media okazały się być nową areną wymiany luźnych myśli, koncepcji ideologicznych i wiedzy z różnych, często całkiem praktycznych dziedzin życia. Dla firm stały się idealnym kanałem komunikacji z klientami. Wiele marek robi to dobrze i potrafi korzystać z bogactwa możliwości, jakie Facebook, Instagram czy LinkedIn (a także TikTok i YouTube) oferują profesjonalnym użytkownikom.
Rzecz jednak nie w tym, by opanować do perfekcji interfejsy poszczególnych mediów społecznościowych i swobodnie się po nich poruszać. Interfejsy są ważne, ale ważniejsza rzecz to ludzie i sposoby dotarcia do nich, a więc strategie komunikacji B2B i B2C. Te mają w social mediach swoje reguły, które trzeba dobrze poznać, by budować świadomą obecność marki w SM, zwłaszcza jeśli chce się spoglądać na swój biznes długofalowo przez pryzmat psychologii, konsumentów czy ekonomii behawioralnej. Narzędzia się zmieniają, kolejne media społecznościowe przychodzą i odchodzą ― marka i strategia zostają.
Dlatego z tej książki dowiesz się między innymi:
- w któ,rych mediach społecznościowych warto prowadzić komunikację biznesową
- jak komunikować się z klientami w określony, zaplanowany sposó,b
- czym jest customer experience, user experience i brand visual identity
- jak można mierzyć efekty działań i jak się je optymalizuje
- jakie są podstawowe sposoby budowania ścieżki klienta
Szczegóły: Strategiczne podejście do działania w social mediach - Anna Ledwoń
Tytuł: Strategiczne podejście do działania w social mediach
Autor: Anna Ledwoń
Wydawnictwo: Onepress
Kod paskowy: 9788328394704
ISBN: 978-83-283-9470-4
Rok wydania: 2023
Ilość stron: 160
Format: 14.0 x 20.8 cm
Oprawa: Miękka ze skrzydełkami
Waga: 0.21 kg
Recenzje: Strategiczne podejście do działania w social mediach - Anna Ledwoń
Informacje:
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Inne pozycje tego autora: Anna Ledwoń (12)
- Chirurgica w Nepalu (Vesper) - Twarda
- Pamiętnik Fenka. Kamperem przez Polskę cz.2 (Wydawnictwo Edukacyjne Sobik) -
- Saga rodziny NeshovTom 1-3 (Smak Słowa) - Miękka ze skrzydełkami
- Niebezpieczne związki (Akurat) - miękka ze skrzydełkami
- A ty będziesz dumna. Trylogia Listami pisane. Tom 1 (Szósty Zmysł) - broszurowa
- Słowodzicielka (Mięta) - Miękka ze skrzydełkami
- Manipulantka (Filia) - Miękka
- Strategiczne podejście do działania w social mediach (Onepress) - Miękka ze skrzydełkami
- Manipulantka (Audiobook) (Storybox) -
- Masz jeszcze czas (Novae Res) -
- Zbuduj przyszłość swojej marki. (Onepress) - Miękka ze skrzydełkami
- Mój pamiętnik (SBM) - Twarda