Strategiczne podejście do działania w social mediach

Książka

Strategiczne podejście do działania w social mediach

  • Wydawnictwo: Onepress
  • Rok wydania: 2023
  • ISBN: 978-83-283-9470-4
  • Ilość stron: 160
  • Format: 14.0 x 20.8 cm
  • Oprawa: Miękka ze skrzydełkami
Wysyłka:
Dzisiaj*Zamówienie złożone do godz. 12.00 (nie dotyczy przedpłat zaksięgowanych po godz. 12.00). Przy zamówieniu większej ilości egzemplarzy czas realizacji zamówienia może ulec wydłużeniu.
Cena katalogowa 49,00 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 49,00 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Strategiczne podejście do działania w social mediach - Anna Ledwoń

Wszystko, co musisz wiedzieć o mediach społecznościowych...



...jeśli naprawdę chcesz nakłonić je do pracy na Twoją rzecz! Social media okazały się być nową areną wymiany luźnych myśli, koncepcji ideologicznych i wiedzy z różnych, często całkiem praktycznych dziedzin życia. Dla firm stały się idealnym kanałem komunikacji z klientami. Wiele marek robi to dobrze i potrafi korzystać z bogactwa możliwości, jakie Facebook, Instagram czy LinkedIn (a także TikTok i YouTube) oferują profesjonalnym użytkownikom.



Rzecz jednak nie w tym, by opanować do perfekcji interfejsy poszczególnych mediów społecznościowych i swobodnie się po nich poruszać. Interfejsy są ważne, ale ważniejsza rzecz to ludzie i sposoby dotarcia do nich, a więc strategie komunikacji B2B i B2C. Te mają w social mediach swoje reguły, które trzeba dobrze poznać, by budować świadomą obecność marki w SM, zwłaszcza jeśli chce się spoglądać na swój biznes długofalowo przez pryzmat psychologii, konsumentów czy ekonomii behawioralnej. Narzędzia się zmieniają, kolejne media społecznościowe przychodzą i odchodzą ― marka i strategia zostają.


 


Dlatego z tej książki dowiesz się między innymi:



  • w któ,rych mediach społecznościowych warto prowadzić komunikację biznesową

  • jak komunikować się z klientami w określony, zaplanowany sposó,b

  • czym jest customer experience, user experience i brand visual identity

  • jak można mierzyć efekty działań i jak się je optymalizuje

  • jakie są podstawowe sposoby budowania ścieżki klienta


Producent:
Helion SA
Kościuszki 1c
44-100 Gliwice (Polska)
tel: (32) 230-98-63
email: gpsr@grupahelion.pl


Szczegóły: Strategiczne podejście do działania w social mediach - Anna Ledwoń

Tytuł: Strategiczne podejście do działania w social mediach
Autor: Anna Ledwoń
Wydawnictwo: Onepress
Kod paskowy: 9788328394704
ISBN: 978-83-283-9470-4
Rok wydania: 2023
Ilość stron: 160
Format: 14.0 x 20.8 cm
Oprawa: Miękka ze skrzydełkami
Waga: 0.21 kg


Recenzje: Strategiczne podejście do działania w social mediach - Anna Ledwoń

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×