Strategiczne podejście do działania w social mediach

Książka

Strategiczne podejście do działania w social mediach

  • Wydawnictwo: Onepress
  • Rok wydania: 2023
  • ISBN: 978-83-283-9470-4
  • Ilość stron: 160
  • Format: 14.0 x 20.8 cm
  • Oprawa: Miękka ze skrzydełkami
Wysyłka:
1-3 dni robocze + czas dostawy*Przy zamówieniu większej ilości egzemplarzy czas realizacji zamówienia może ulec wydłużeniu
Cena katalogowa 49,00 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 49,00 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Strategiczne podejście do działania w social mediach - Anna Ledwoń

Wszystko, co musisz wiedzieć o mediach społecznościowych...



...jeśli naprawdę chcesz nakłonić je do pracy na Twoją rzecz! Social media okazały się być nową areną wymiany luźnych myśli, koncepcji ideologicznych i wiedzy z różnych, często całkiem praktycznych dziedzin życia. Dla firm stały się idealnym kanałem komunikacji z klientami. Wiele marek robi to dobrze i potrafi korzystać z bogactwa możliwości, jakie Facebook, Instagram czy LinkedIn (a także TikTok i YouTube) oferują profesjonalnym użytkownikom.



Rzecz jednak nie w tym, by opanować do perfekcji interfejsy poszczególnych mediów społecznościowych i swobodnie się po nich poruszać. Interfejsy są ważne, ale ważniejsza rzecz to ludzie i sposoby dotarcia do nich, a więc strategie komunikacji B2B i B2C. Te mają w social mediach swoje reguły, które trzeba dobrze poznać, by budować świadomą obecność marki w SM, zwłaszcza jeśli chce się spoglądać na swój biznes długofalowo przez pryzmat psychologii, konsumentów czy ekonomii behawioralnej. Narzędzia się zmieniają, kolejne media społecznościowe przychodzą i odchodzą ― marka i strategia zostają.


 


Dlatego z tej książki dowiesz się między innymi:



  • w któ,rych mediach społecznościowych warto prowadzić komunikację biznesową

  • jak komunikować się z klientami w określony, zaplanowany sposó,b

  • czym jest customer experience, user experience i brand visual identity

  • jak można mierzyć efekty działań i jak się je optymalizuje

  • jakie są podstawowe sposoby budowania ścieżki klienta


Szczegóły: Strategiczne podejście do działania w social mediach - Anna Ledwoń

Tytuł: Strategiczne podejście do działania w social mediach
Autor: Anna Ledwoń
Wydawnictwo: Onepress
Kod paskowy: 9788328394704
ISBN: 978-83-283-9470-4
Rok wydania: 2023
Ilość stron: 160
Format: 14.0 x 20.8 cm
Oprawa: Miękka ze skrzydełkami
Waga: 0.21 kg


Recenzje: Strategiczne podejście do działania w social mediach - Anna Ledwoń

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×