Czego chcą klienci Tworzenie przełomowych produktów i usług dzięki innowacji ukierunkowanej na rezultaty

Książka

Czego chcą klienci
Tworzenie przełomowych produktów i usług dzięki innowacji ukierunkowanej na rezultaty

  • Wydawnictwo: Wolters Kluwer
  • Rok wydania: 2012
  • ISBN: 9788375266559
  • Ilość stron: 208
  • Format: 17.0x24.5cm
  • Oprawa: Twarda
Wysyłka:
Niedostępna
Cena katalogowa 63,00 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 63,00 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Czego chcą klienci - Ulwick Antony W.

Zaskocz klientów produktami i usługami, których naprawdę chcą!



Innowacje mają ogromny wpływ na sukces i rozwój każdej firmy.

Książka ta przedstawia sprawdzone rozwiązania pozwalające wyzwolić innowację, obniżyć koszty oraz tworzyć produkty i usługi pożądane przez klientów.

Autor, ceniony na świecie lider badań w dziedzinie innowacji, ukazuje "tajną broń" najlepszych firm. Jest nią rewolucyjne podejście do opracowywania nowych produktów i usług, zwane "innowacją ukierunkowaną na rezultaty", które przekształca innowację z niedookreślonej sztuki w naukę, eliminując z niej przypadkowość i niepewność.



Opierając się na badaniach obejmujących ponad 70 firm z 35 branż, autor twierdzi, że tradycyjne metody komunikowania się firm z ich klientami są główną przyczyną utraty szans rozwojowych. Udowadnia, że wszystkie popularne metody badań jakościowych przynoszą nieodpowiednie i mylące informacje, które spychają proces innowacji z właściwych torów.

Szczegółowo przedstawia ośmioetapową metodę wykorzystania koncepcji ukierunkowania na rezultaty w celu udoskonalenia niemal każdego aspektu procesu innowacji: od segmentacji rynków i określania szans rozwojowych po formułowanie, ocenę i pozycjonowanie przełomowych koncepcji produktów i usług.


Szczegóły: Czego chcą klienci - Ulwick Antony W.

Tytuł: Czego chcą klienci
Podtytuł: Tworzenie przełomowych produktów i usług dzięki innowacji ukierunkowanej na rezultaty
Autor: Ulwick Antony W.
Wydawnictwo: Wolters Kluwer
ISBN: 9788375266559
Tytuł oryginału: What Customers Want. Using outcome-driven innovation to create breakthrough products and sevices
Język oryginału: angielski
Tłumacz: Łuczkiewicz Grzegorz
Języki: polski
Rok wydania: 2012
Ilość stron: 208
Format: 17.0x24.5cm
Oprawa: Twarda
Waga: 0.47 kg


Recenzje: Czego chcą klienci - Ulwick Antony W.

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×