Medialne kody w wyobraźni i języku dziecka
Emilia Bańczyk, Natalia Moćko
Medialne kody w wyobraźni i języku dziecka
Emilia Bańczyk, Natalia Moćko
- Producent: Uniwersytet Śląski
- Rok produkcji: 2018
- ISBN: 9788322634493
- Ilość stron: 172
1-3 dni robocze + czas dostawy*Przy zamówieniu większej ilości egzemplarzy czas realizacji zamówienia może ulec wydłużeniu
Opis: Medialne kody w wyobraźni i języku dziecka - Emilia Bańczyk, Natalia Moćko
Wieloautorska monografia pt. Medialne kody w wyobraźni i języku dziecka wpisuje się w nurt nowoczesnych badań transdyscyplinarnych. Publikacja podejmuje niezwykle aktualne i bardzo szerokie zagadnienie wpływu mediów na sposób myślenia i język dzieci. Podstawowym założeniem zbioru, widocznym we wszystkich zgromadzonych w publikacji tekstach, jest uznanie, że obecność mediów w życiu dziecka znacząco wpływa na jego sposób postrzegania świata. Mozaikowość przekazu i rozmaitość wpływów medialnego świata najlepiej oddaje pojęcie medialnych kodów. Teksty zgromadzone w tomie dają pogląd zarówno na to, jakie treści z mediów dziecięcy odbiorca może przyswajać, jak i na to, co rzeczywiście pozostaje z kontaktu z mediami w dziecięcej mowie i myśleniu. Autorzy, warto zaznaczyć praktycy, podkreślają przy tym wagę edukacji medialnej. Publikacja niniejsza skierowana jest do pedagogów, psychologów i językoznawców, a także świadomych rodziców i wszystkich zainteresowanych relacją media dziecko.
Szczegóły: Medialne kody w wyobraźni i języku dziecka - Emilia Bańczyk, Natalia Moćko
Tytuł: Medialne kody w wyobraźni i języku dziecka
Autor: Emilia Bańczyk, Natalia Moćko
Producent: Uniwersytet Śląski
ISBN: 9788322634493
Rok produkcji: 2018
Ilość stron: 172