Medialne kody w wyobraźni i języku dziecka

,

Medialne kody w wyobraźni i języku dziecka

,

Wysyłka:
Niedostępna
Cena katalogowa 23,10 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 23,10 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Medialne kody w wyobraźni i języku dziecka - Emilia Bańczyk, Natalia Moćko

Wieloautorska monografia pt. Medialne kody w wyobraźni i języku dziecka wpisuje się w nurt nowoczesnych badań transdyscyplinarnych. Publikacja podejmuje niezwykle aktualne i bardzo szerokie zagadnienie wpływu mediów na sposób myślenia i język dzieci. Podstawowym założeniem zbioru, widocznym we wszystkich zgromadzonych w publikacji tekstach, jest uznanie, że obecność mediów w życiu dziecka znacząco wpływa na jego sposób postrzegania świata. Mozaikowość przekazu i rozmaitość wpływów medialnego świata najlepiej oddaje pojęcie medialnych kodów. Teksty zgromadzone w tomie dają pogląd zarówno na to, jakie treści z mediów dziecięcy odbiorca może przyswajać, jak i na to, co rzeczywiście pozostaje z kontaktu z mediami w dziecięcej mowie i myśleniu. Autorzy, warto zaznaczyć praktycy, podkreślają przy tym wagę edukacji medialnej. Publikacja niniejsza skierowana jest do pedagogów, psychologów i językoznawców, a także świadomych rodziców i wszystkich zainteresowanych relacją media dziecko.



Szczegóły: Medialne kody w wyobraźni i języku dziecka - Emilia Bańczyk, Natalia Moćko

Tytuł: Medialne kody w wyobraźni i języku dziecka
Autor: Emilia Bańczyk, Natalia Moćko
Producent: Uniwersytet Śląski
ISBN: 9788322634493
Rok produkcji: 2018
Ilość stron: 172


Recenzje: Medialne kody w wyobraźni i języku dziecka - Emilia Bańczyk, Natalia Moćko

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×


Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także: