Marketing i analityka biznesowa dla początkujących
Kinga Sroka
Marketing i analityka biznesowa dla początkujących
Kinga Sroka
- Wydawnictwo: Onepress
- Rok wydania: 2023
- ISBN: 9788328398900
- Ilość stron: 200
- Format: 14.0 x 20.8 cm
- Oprawa: Miękka
Jutro (poniedziałek 2024-11-25)*Przy zamówieniu większej ilości egzemplarzy czas realizacji zamówienia może ulec wydłużeniu
Opis: Marketing i analityka biznesowa dla początkujących - Kinga Sroka
Witaj w świecie fascynujących danych!
Biznes nie istnieje bez twardych danych, założeń, KPI i ich realizacji. Także ta jego część, która jest związana z promocją. Szczególnie online. Dziś nie można być marketerem z prawdziwego zdarzenia i nie znać chociażby narzędzi oferowanych przez Google - Analytics, Tag Manager, Search Console i Trends. Te nazwy kojarzą Ci się z czymś niezrozumiałym albo budzą obawy? Nie martw się i sięgnij po tę książkę! Dowiesz się z niej, jak efektywnie korzystać z internetowych rozwiązań analitycznych.
Ten poradnik stanowi świetne wprowadzenie do marketingu i analityki biznesowej online dla osób, które dopiero zapoznają się z tym tematem. To nie tylko przegląd narzędzi współczesnego analityka. Autorka opisuje również kompetencje, które będą potrzebne osobom z branży w najbliższej przyszłości, wskazuje miejsca, gdzie już można je zdobywać, wreszcie podpowiada, jakie umiejętności trzeba mieć, by otrzymać wymarzoną pracę w firmach zajmujących się danymi cyfrowymi.
Szczegóły: Marketing i analityka biznesowa dla początkujących - Kinga Sroka
Tytuł: Marketing i analityka biznesowa dla początkujących
Autor: Kinga Sroka
Wydawnictwo: Onepress
ISBN: 9788328398900
Rok wydania: 2023
Ilość stron: 200
Format: 14.0 x 20.8 cm
Oprawa: Miękka