Marketing a podatki w 2009 roku Reklama, reprezentacja, promocja, skutki PIT, CIT i VAT
Walerjan Dorota
Marketing a podatki w 2009 roku
Reklama, reprezentacja, promocja, skutki PIT, CIT i VAT
Walerjan Dorota
- Wydawnictwo: Difin
- Rok wydania: 2009
- ISBN: 9788376410036
- Ilość stron: 400
- Format: 17.0x24.0cm
- Oprawa: Miękka ze skrzydełkami
Niedostępna
Opis: Marketing a podatki w 2009 roku - Walerjan Dorota
W publikacji omówiono następujące zagadnienia: - reklama w mediach, w tym w telewizji, prasie, radiu, internecie, a także reklama prowadzona publicznie poza mediami, na bilboardach czy środkach komunikacji; - dystrybucja ulotek, gazetek i katalogów reklamowych, gadżetów reklamowych oraz upominków reprezentacyjnych; - udostępnianie punktom sprzedaży materiałów wspierających ekspozycję i dystrybucję towarów; - organizacja sprzedaży premiowej, konkursów i loterii promocyjnych, a także prowadzenie akcji promocyjnych o innym charakterze; - przekazywanie płatności za usługi świadczone przez odbiorców towarów oraz bonusów i premii za obrót; - uczestnictwo w targach i wystawach; - organizacja konferencji prasowych; - szkolenia produktowe dla pracowników kontrahentów; - imprezy integracyjno-rozrywkowe, bankiety; - sponsoring; - darowizny.
Szczegóły: Marketing a podatki w 2009 roku - Walerjan Dorota
Tytuł: Marketing a podatki w 2009 roku
Podtytuł: Reklama, reprezentacja, promocja, skutki PIT, CIT i VAT
Autor: Walerjan Dorota
Wydawnictwo: Difin
ISBN: 9788376410036
Języki: polski
Rok wydania: 2009
Ilość stron: 400
Format: 17.0x24.0cm
Oprawa: Miękka ze skrzydełkami
Waga: 0.6 kg