Marketing a podatki w 2009 roku Reklama, reprezentacja, promocja, skutki PIT, CIT i VAT

Książka

Marketing a podatki w 2009 roku
Reklama, reprezentacja, promocja, skutki PIT, CIT i VAT

  • Wydawnictwo: Difin
  • Rok wydania: 2009
  • ISBN: 9788376410036
  • Ilość stron: 400
  • Format: 17.0x24.0cm
  • Oprawa: Miękka ze skrzydełkami
Wysyłka:
Niedostępna
Cena katalogowa 90,00 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 90,00 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Marketing a podatki w 2009 roku - Walerjan Dorota

W publikacji omówiono następujące zagadnienia: - reklama w mediach, w tym w telewizji, prasie, radiu, internecie, a także reklama prowadzona publicznie poza mediami, na bilboardach czy środkach komunikacji; - dystrybucja ulotek, gazetek i katalogów reklamowych, gadżetów reklamowych oraz upominków reprezentacyjnych; - udostępnianie punktom sprzedaży materiałów wspierających ekspozycję i dystrybucję towarów; - organizacja sprzedaży premiowej, konkursów i loterii promocyjnych, a także prowadzenie akcji promocyjnych o innym charakterze; - przekazywanie płatności za usługi świadczone przez odbiorców towarów oraz bonusów i premii za obrót; - uczestnictwo w targach i wystawach; - organizacja konferencji prasowych; - szkolenia produktowe dla pracowników kontrahentów; - imprezy integracyjno-rozrywkowe, bankiety; - sponsoring; - darowizny.


Szczegóły: Marketing a podatki w 2009 roku - Walerjan Dorota

Tytuł: Marketing a podatki w 2009 roku
Podtytuł: Reklama, reprezentacja, promocja, skutki PIT, CIT i VAT
Autor: Walerjan Dorota
Wydawnictwo: Difin
ISBN: 9788376410036
Języki: polski
Rok wydania: 2009
Ilość stron: 400
Format: 17.0x24.0cm
Oprawa: Miękka ze skrzydełkami
Waga: 0.6 kg


Recenzje: Marketing a podatki w 2009 roku - Walerjan Dorota

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×