Kreowanie i zarządzanie reputacją firmy
Krawiec Franciszek
Kreowanie i zarządzanie reputacją firmy
Krawiec Franciszek
- Wydawnictwo: Difin
- Rok wydania: 2009
- ISBN: 9788372519795
- Ilość stron: 144
- Format: 17.0x24.0cm
- Oprawa: Miękka
Niedostępna
Opis: Kreowanie i zarządzanie reputacją firmy - Krawiec Franciszek
Książka pokazuje, w jaki sposób wykorzystać i powiązać siłę zgodności zewnętrznej pomiędzy środowiskiem rynkowym i zasobami, kompetencjami firmy oraz oferowanymi produktami, i zgodności wewnętrznej pomiędzy strategią, strukturą, procesami biznesowymi
a stylem zarządzania firmą w celu zbudowania silnej reputacji zapewniającej znaczne korzyści czy trwałą przewagę konkurencyjną. Przedstawia sposoby ilościowego wyrażania czy szacowania wartości reputacji kardynalny wymóg jej efektywnego zarządzania. Odpowiada na pytanie, ile jest warta reputacja firmy poprzez określenie relacji pomiędzy nią a wartością finansową akcji korporacji. W jednym z rozdziałów publikacji skupiono uwagę na koncepcji marketingu reputacji firmy znacznie różniącej się od tradycyjnej koncepcji marketingu reputacji produktu czy usługi. Przedstawione w nim pojęcia, zasady, procesy i strategie mają wartość poznawczą nie tylko dla zarządów firm amerykańskich, kadry naukowej i studentów szkół biznesowych czy zarządzania tego kraju, lecz dla zarządów firm, organizacji i uczelni wyższych każdego kraju, w tym także polskich, przed którymi stoi pilne wyzwanie tworzenia czy odbudowy i ochrony dobrej reputacji firm czy organizacji.
Szczegóły: Kreowanie i zarządzanie reputacją firmy - Krawiec Franciszek
Tytuł: Kreowanie i zarządzanie reputacją firmy
Autor: Krawiec Franciszek
Wydawnictwo: Difin
ISBN: 9788372519795
Języki: polski
Rok wydania: 2009
Ilość stron: 144
Format: 17.0x24.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.23 kg