Złota strategia marki w.2 poszerzone
Jarosław Szczepański
Złota strategia marki w.2 poszerzone
Jarosław Szczepański
- Producent: Onepress
- Rok produkcji: 2023
- ISBN: 9788328901537
- Ilość stron: 352
- Format: 16 x 23.5 cm
- Oprawa: okładka miękka
Wysyłka:
Niedostępna
Niedostępna
Cena
69,00 PLN
Opis: Złota strategia marki w.2 poszerzone - Jarosław Szczepański
Złota strategia marki. Droga do przewagi rynkowej i wyższych zysków. Wydanie II poszerzone
Producent:
Helion SA
Kościuszki 1c
44-100 Gliwice (PL)
tel: (32) 230-98-63
email: [email protected]
Szczegóły: Złota strategia marki w.2 poszerzone - Jarosław Szczepański
Tytuł: Złota strategia marki w.2 poszerzone
Autor: Jarosław Szczepański
Producent: Onepress
ISBN: 9788328901537
Rok produkcji: 2023
Ilość stron: 352
Format: 16 x 23.5 cm
Oprawa: okładka miękka
Waga: 0.546 kg
Recenzje: Złota strategia marki w.2 poszerzone - Jarosław Szczepański
Informacje:
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Inne pozycje tego autora: Jarosław Szczepański (4)
- Róże poezji. Antologia. Tom 3 (KryWaj) - okładka miękka
- O strajku, Manifeście Lipcowym (Fundacja Instytut Kultury Popularnej) - miękka
- Myślę o Twoim portrecie. Listy Antoniego Michalaka i Jarosława Iwaszkiewicza. Świadectwa i portrety (Sedno) - Twarda
- Wpływ ideologii na proces podejmowania decyzji politycznych. Studium polskiej polityki (Elipsa) - Miękka





