Marketing relacji w dobie technologii cyfrowych
Magdalena Kowalska
Marketing relacji w dobie technologii cyfrowych
Magdalena Kowalska
- Wydawnictwo: PWE
- Rok wydania: 2023
- ISBN: 978-83-208-2565-7
- Ilość stron: 340
- Format: 17.6 x 25.0 cm
- Oprawa: Miękka
1 - 3 dni robocze + czas dostawy*Przy zamówieniu większej ilości egzemplarzy czas realizacji zamówienia może ulec wydłużeniu
Opis: Marketing relacji w dobie technologii cyfrowych - Magdalena Kowalska
Książka stanowi kompendium wiedzy z zakresu marketingu relacji, ze szczególnym uwzględnieniem kluczowych zmian w sferze budowania i zarządzania relacjami z klientem w epoce czwartej rewolucji przemysłowej. W monografii omówiono nowoczesne metody i narzędzia komunikacji marketingowej. Dokonano konfrontacji trzech przenikających się na współczesnym rynku obszarów, jakimi są: marketing relacji, komunikacja rynkowa oraz nowe technologie.
Książka skierowana jest do studentów, doktorantów i badaczy zajmujących się tematyką kształtowania długoterminowych relacji pomiędzy podmiotami rynkowymi. Jest także źródłem wiedzy o zachodzących w dobie technologii cyfrowych zmianach zachowań i oczekiwań klientów oraz nowych, innowacyjnych możliwościach prowadzenia komunikacji rynkowej, co stanowi znaczącą wartość dla praktyków.
Szczegóły: Marketing relacji w dobie technologii cyfrowych - Magdalena Kowalska
Tytuł: Marketing relacji w dobie technologii cyfrowych
Autor: Magdalena Kowalska
Wydawnictwo: PWE
Kod paskowy: 9788320825657
ISBN: 978-83-208-2565-7
Rok wydania: 2023
Ilość stron: 340
Format: 17.6 x 25.0 cm
Oprawa: Miękka
Recenzje: Marketing relacji w dobie technologii cyfrowych - Magdalena Kowalska
Informacje:
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Inne pozycje tego autora: Magdalena Kowalska (16)
- Bajki Christiana Andersena (Audiobook) (MTJ) - Plastikowa
- Baśnie Braci Grimm (Audiobook) (MTJ) - Plastikowa
- Bajki dla dziewczynek (Audiobook) (MTJ) - Plastikowa
- Kawiarenka poetycka 3 Antologia (Krywaj) - miękka
- Bezpieczeństwo ekonomiczno-finansowe przedsiębiorstw sektora TSL (Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego) - miękka
- Kantata Audiobook (Storybox) -
- Drań (Akurat) - Miękka ze skrzydełkami
- Garstka z Ustki. Martwy sezon. Tom 2. (SQN - Sine Qua Non) - Miękka ze skrzydełkami
- Wilcza Jagoda. Klątwa dla demona. Tom 3 (SQN - Sine Qua Non) - Miękka ze skrzydełkami
- Marketing relacji w dobie technologii cyfrowych (PWE) - Miękka
- The Artistic Traditions of Non-European Cultures 9. Homelessness of the Artists (Polski Instytut Studiów nad Sztuką Świat) - Miękka
- Biała Rika. Żeliwne ptaki (Świat Książki) -
- Zrównoważona geotechnika - materiały alternatywne. Część 1 (Wydawnictwo Naukowe PWN) - Miękka
- Od Bogurodzicy po XXI stulecie. Historia Literatury polskiej dla cudzoziemców. Poziom B1.2 (Wydawnictwo Naukowe UMK) - Miękka
- Kultury Azji oczami artystek. Tożsamość kulturowa w sztuce współczesnej (Polski Instytut Studiów nad Sztuką Świata) - Twarda
- Awaria prądu (Mięta) - Twarda