Marketing relacji w dobie technologii cyfrowych

Książka

Marketing relacji w dobie technologii cyfrowych

  • Wydawnictwo: PWE
  • Rok wydania: 2023
  • ISBN: 978-83-208-2565-7
  • Ilość stron: 340
  • Format: 17.6 x 25.0 cm
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
1 - 3 dni robocze + czas dostawy*Przy zamówieniu większej ilości egzemplarzy czas realizacji zamówienia może ulec wydłużeniu
Cena katalogowa 89,90 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 89,90 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Marketing relacji w dobie technologii cyfrowych - Magdalena Kowalska

Książka stanowi kompendium wiedzy z zakresu marketingu relacji, ze szczególnym uwzględnieniem kluczowych zmian w sferze budowania i zarządzania relacjami z klientem w epoce czwartej rewolucji przemysłowej. W monografii omówiono nowoczesne metody i narzędzia komunikacji marketingowej. Dokonano konfrontacji trzech przenikających się na współczesnym rynku obszarów, jakimi są: marketing relacji, komunikacja rynkowa oraz nowe technologie.



Książka skierowana jest do studentów, doktorantów i badaczy zajmujących się tematyką kształtowania długoterminowych relacji pomiędzy podmiotami rynkowymi. Jest także źródłem wiedzy o zachodzących w dobie technologii cyfrowych zmianach zachowań i oczekiwań klientów oraz nowych, innowacyjnych możliwościach prowadzenia komunikacji rynkowej, co stanowi znaczącą wartość dla praktyków.


Szczegóły: Marketing relacji w dobie technologii cyfrowych - Magdalena Kowalska

Tytuł: Marketing relacji w dobie technologii cyfrowych
Autor: Magdalena Kowalska
Wydawnictwo: PWE
Kod paskowy: 9788320825657
ISBN: 978-83-208-2565-7
Rok wydania: 2023
Ilość stron: 340
Format: 17.6 x 25.0 cm
Oprawa: Miękka


Recenzje: Marketing relacji w dobie technologii cyfrowych - Magdalena Kowalska

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×