Media społecznościowe T.1 Dialog...
Krystyna Doktorowicz
Media społecznościowe T.1 Dialog...
Krystyna Doktorowicz
- Producent: Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiego
- Rok produkcji: 2016
- ISBN: 9788322630648
- Ilość stron: 208
1-3 dni robocze + czas dostawy*Przy zamówieniu większej ilości egzemplarzy czas realizacji zamówienia może ulec wydłużeniu
Opis: Media społecznościowe T.1 Dialog... - Krystyna Doktorowicz
"Przedstawiany tom stanowi pierwszą cześć zbioru tekstów poświęconych problematyce mediów społecznościowych - fenomenu współczesnej kultury partycypacji. Media społecznościowe, które stały się wyznacznikiem kolejnej fazy rozwoju Internetu zwanej Web 2.0, organizują życie społeczne użytkowników w coraz rozleglejszym zakresie. Problem skutków rozwoju mediów społecznościowych i ich wpływu na relacje społeczne w przyszłości pozostaje trudny do antycypacji wobec przyspieszenia technologicznego oraz gwałtownej zmiany społecznej. Niemniej wzrost liczby użytkowników i ich aktywności w sieci wymusza na badaczach podjęcie tematyki mediów społecznościowych w kontekście wielu dyscyplin naukowych. (...) Poruszana tematyka badawcza stanowi jedynie wprowadzenie do analizy wykorzystania nowych mediów w codziennym życiu, wskazując zarówno na ich moc, jak i zagrożenie dla współczesnej komunikacji społecznej." (fragment Wstępu)
Szczegóły: Media społecznościowe T.1 Dialog... - Krystyna Doktorowicz
Tytuł: Media społecznościowe T.1 Dialog...
Autor: Krystyna Doktorowicz
Producent: Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiego
ISBN: 9788322630648
Rok produkcji: 2016
Ilość stron: 208
Recenzje: Media społecznościowe T.1 Dialog... - Krystyna Doktorowicz
Informacje:
Inne pozycje tego autora: Krystyna Doktorowicz (7)
- Od semiotyki do konsumpcjonizmu. O potrzebie wartościowania fotografii (Adam Marszałek) - Miękka
- Media społecznościowe T.1 Dialog... (Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiego) -
- Media społecznościowe. Dialog w cyberprzestrzeni. (Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiego) -
- Nowe spojrzenie na fotograficzne gatunki dziennikarskie (Adam Marszałek) - Miękka
- Leksykon terminów medialnych A-L (Adam Marszałek) - Miękka
- Leksykon terminów medialnych M-Z (Adam Marszałek) - Miękka
- Tożsamość w wieku informacji. Media. Internet.. (Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiego) -