Zarządzanie wartością w małych i średnich przedsiębiorstwach

Książka

Zarządzanie wartością w małych i średnich przedsiębiorstwach

  • Wydawnictwo: PWE
  • Rok wydania: 2009
  • ISBN: 9788320818062
  • Ilość stron: 156
  • Format: 17.0x24.0cm
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
Niedostępna
Cena katalogowa 52,00 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 52,00 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Zarządzanie wartością w małych i średnich przedsiębiorstwach - Pluta Wiesław

Współczesne przedsiębiorstwa, dostosowujące działalność do dynamicznych zmian zachodzących w gospodarce, są nastawione na zwiększanie swojej wartości.Oznacza to, że ich podstawowym celem stało się maksymalizowanie bogactwa właścicieli firmy. Wybór strategii, dzięki której ten cel będzie osiągnięty w największym stopniu, i ustalenie wartości firmy wymagają rozległej wiedzy, obejmującej m.in. takie zagadnienia, jak:

finansowa charakterystyka decyzji,
analiza zarządzania przez wartość,
fazy życia firmy,
prognozowanie przyszłych przychodów ze sprzedaży,
sposoby szacowania stopy dyskontowej,
zastosowanie zmodyfikowanego modelu MVA w zarządzaniu firmą.


Szczegóły: Zarządzanie wartością w małych i średnich przedsiębiorstwach - Pluta Wiesław

Tytuł: Zarządzanie wartością w małych i średnich przedsiębiorstwach
Autor: Pluta Wiesław
Wydawnictwo: PWE
ISBN: 9788320818062
Języki: polski
Rok wydania: 2009
Ilość stron: 156
Format: 17.0x24.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.29 kg


Recenzje: Zarządzanie wartością w małych i średnich przedsiębiorstwach - Pluta Wiesław

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×


Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także: