Wartość konsumencka w kontekście zrównoważonego rozwoju. Percepcja i akceptacja zrównoważonej wartoś
Agnieszka Wiśniewska
Wartość konsumencka w kontekście zrównoważonego rozwoju. Percepcja i akceptacja zrównoważonej wartoś
Agnieszka Wiśniewska
- Wydawnictwo: PWE
- Rok wydania: 2023
- EAN: 9788320825442
- Ilość stron: 310
- Oprawa: Miękka
1 - 3 dni robocze + czas dostawy*Przy zamówieniu większej ilości egzemplarzy czas realizacji zamówienia może ulec wydłużeniu
Opis: Wartość konsumencka w kontekście zrównoważonego rozwoju. Percepcja i akceptacja zrównoważonej wartoś - Agnieszka Wiśniewska
Książka stanowi rezultat projektu badawczego prowadzonego w latach 2021–2023, zrealizowanego dzięki wsparciu Uniwersytetu Warszawskiego w ramach Priorytetowego Obszaru Badawczego V programu „Inicjatywa Doskonałości – Uczelnia Badawcza ”.
Pragnę podkreślić znaczenie podjętej tematyki w aspekcie teoriopoznawczym i praktycznym oraz właściwe przygotowanie i przeprowadzenie procedury badawczej – zarówno w części pierwszej, dotyczącej przeglądu literatury, jak i w odniesieniu do badań empirycznych. Oceniana monografia wypełnia lukę w literaturze poświęconej zagadnieniom akceptacji konsumenckiej w kontekście zrównoważonej wartości konsumenckiej na rynku produktów spożywczych.
Z recenzji dr hab. Hanny Górskiej-Warsewicz, prof. SGGW
Książka wypełnia trzy bardzo istotne pola badawcze. Po pierwsze dotyczy systematyki ujęć koncepcji teoretycznych związanych z kategorią wartości konsumenckiej. Po drugie obejmuje zagadnienia analizy bibliometrycznej i systematycznego przeglądu literatury i ich roli w identyfikacji luki badawczej. Po trzecie zawiera wyniki własnych badań empirycznych z wykorzystaniem eksploracyjnego podejścia jakościowego (technika persony), wywiadów eksperckich oraz ilościowego modelu eksplanacyjnego typu SEM. Wszystkie wątki w książce mają charakter innowacyjny, są ujęte w bardzo spójny i powiązany wewnętrznie sposób. Każda część pracy jest opatrzona odpowiednim wstępem i przedstawieniem celu, pytań lub hipotez badawczych, które następnie są weryfikowane i komentowane. Stanowi to duży walor książki. Jest to pozycja wypełniająca istniejącą lukę badawczą w polskiej literaturze z tego zakresu.
Z recenzji prof. dr. hab. Adama Sagana
Szczegóły: Wartość konsumencka w kontekście zrównoważonego rozwoju. Percepcja i akceptacja zrównoważonej wartoś - Agnieszka Wiśniewska
Tytuł: Wartość konsumencka w kontekście zrównoważonego rozwoju. Percepcja i akceptacja zrównoważonej wartoś
Autor: Agnieszka Wiśniewska
Wydawnictwo: PWE
Kod paskowy: 9788320825442
Języki: polski
Rok wydania: 2023
Ilość stron: 310
Oprawa: Miękka
Recenzje: Wartość konsumencka w kontekście zrównoważonego rozwoju. Percepcja i akceptacja zrównoważonej wartoś - Agnieszka Wiśniewska
Informacje:
Inne pozycje tego autora: Agnieszka Wiśniewska (15)
- Wajda (Wydawnictwo Krytyki Politycznej) - Miękka ze skrzydełkami
- Niepamięć (Novae Res) - Miękka ze skrzydełkami
- Ana Lucía Cambia la Vida (Aventura espana) - Miękka
- Una aventura sobre ruedas con Ana Lucia (Aventura espana) - Miękka
- Bardowie i poeci: Bertolt Brecht (MTJ) - Pudełko CD
- Ana Lucia y los Mayas (Aventura espana) - Miękka
- Ana Lucia Busca Piso (Aventura espana) - Miękka
- Druga twarz (WasPos) - miękka ze skrzydełkami
- Vademecum maturalne języka angielskiego (Edgard) - Miękka
- Profesjonalna pielęgnacja twarzy (Centrum Rozwoju Edukacji Edicon) - Miękka
- Wykonywanie zabiegów kosmetycznych ciała, dłoni i stóp (Edicon) - Plastikowa
- Vademecum maturalne języka angielskiego (Edgard) - Miękka
- Ana Lucia a la vuelta de la esquina (Aventura espana) - Miękka
- Wartość konsumencka w kontekście zrównoważonego rozwoju. Percepcja i akceptacja zrównoważonej wartoś (PWE) - Miękka
- Czuć że się istnieje (ZŁOTE DRUKI) - miękka