AI w strategii: rewolucja sztucznej inteligencji w zarządzaniu

,

Książka

AI w strategii: rewolucja sztucznej inteligencji w zarządzaniu

,

  • Wydawnictwo: MT Biznes
  • Rok wydania: 2023
  • ISBN: 9788382313734
  • Ilość stron: 144
  • Format: 14.1 x 21.8 cm
  • Oprawa: Miękka ze skrzydełkami
Wysyłka:
1 - 3 dni robocze*Przy zamówieniu większej ilości egzemplarzy czas realizacji zamówienia może ulec wydłużeniu
Cena katalogowa 45,90 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 45,90 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: AI w strategii: rewolucja sztucznej inteligencji w zarządzaniu - Aleksandra Przegalińska, Dariusz Jemielniak

Jak AI zmienia biznes i jego otoczenie



Dowiedz się, jak wygląda obecnie wykorzystanie uczenia maszynowego i sztucznej inteligencji w zarządzaniu strategicznym a także adaptacja tych oraz innych pojawiających się technologii przez organizacje biznesowe. Poznaj społeczną percepcję tych procesów. W dziewięciu skondensowanych i przystępnie napisanych rozdziałach znajdziesz znakomite i krytyczne wprowadzenie do zagadnienia wykorzystania AI w biznesie. Nie jest to ani spojrzenie przez różowe okulary, ani ostrzeżenie przed apokalipsą. Podejście autorów dobrze wyraża tytuł jednego z rozdziałów: „AI jest tutaj. Co teraz?”. Omawiają potencjalne zyski i ryzyka związane z AI, opisują, jak firmy mogą kreować wartości dzięki AI, szukają możliwych przyszłych zagrożeń wynikających z nieodpowiedniego jej wykorzystywania oraz czekających nas wyzwań, a na końcu zastanawiają się nad możliwymi strategiami AI. Piszą też o tym, jaki udział miała sztuczna inteligencja w zbieraniu materiałów do książki i w jej powstawaniu. To pierwsza, a na pewno jedna z pierwszych książek polskich autorów o tym, jak AI zmienia biznes i jego otoczenie.



Spójrz na potencjalną przyszłość sztucznej inteligencji przez pryzmat współpracy, dostępności, otwartości i demokratyzacji.



Podsumowanie wygenerowane przez mechanizm „TL;DR’ stworzony przez OpenAI:



Sztuczna inteligencja z pewnością pozostanie z nami i będzie coraz bardziej powszechna w naszym życiu. Ważne jest, aby być realistą w kwestii jej potencjału i ograniczeń. Jak w przypadku każdej nowej technologii, nadejdzie okres dostosowania, podczas którego będziemy uczyć się, jak skutecznie z niej korzystać.



Aleksandra Przegalińska – profesorka Akademii Leona Koźmińskiego, doktor habilitowana nauk społecznych, filozofka, badaczka rozwoju humanoidalnej sztucznej inteligencji, botów i robotów społecznych. Absolwentka The New School for Social Research w Nowym Jorku. Jako post-doc prowadziła badania w MIT w Bostonie, aktualnie związana także z Harvard University jako Senior Research Associate. Publikowała m.in. w: „The Atlantic”, „Frankfurter Allgemeine Zeitung”, „Harvard Business Review”. Regularnie wypowiada się w polskich mediach: w „Newsweek Polska”, „Gazecie Wyborczej”, „Polityce”, a także w telewizji i radiu. Wraz z Pawłem Oksanowiczem opublikowała książkę Sztuczna Inteligencja. Nieludzka, arcyludzka. Współautorka książki Społeczeństwo współpracy (z D. Jemielniakiem). Prorektorka ds. Współpracy z Zagranicą i ESR w Akademii Leona Koźmińskiego, członkini Rady Nadzorczej Banku Hipotecznego Millenium oraz Escola S.A.



Dariusz Jemielniak
– prof. dr hab., kierownik katedry MINDS w Akademii Leona Koźmińskiego. Członek korespondent i wiceprezes PAN. Od 2015 r. pracuje jako faculty associate w Berkman-Klein Center for Internet and Society na Uniwersytecie Harvarda. Autor książek The New Knowledge Workers, Common Knowledge? An Ethnography of Wikipedia, Thick Big Data: Doing Digital Social Sciences, Collaborative Society (z A. Przegalińską). Po polsku ukazały się m.in.: Życie wirtualnych dzikich: Netnografia Wikipedii, największego projektu współtworzonego przez ludzi oraz Społeczeństwo współpracy (z A. Przegalińską). Ekspert zarządzania strategicznego w spółkach technologicznych i komunikacji internetowej, współzałożyciel startupów (w tym opartych na AI), członek Rady Nadzorczej Fundacji Wikimedia i Escola S.A.



 

Sprawdź fragment (PDF 1719 KB)


Szczegóły: AI w strategii: rewolucja sztucznej inteligencji w zarządzaniu - Aleksandra Przegalińska, Dariusz Jemielniak

Tytuł: AI w strategii: rewolucja sztucznej inteligencji w zarządzaniu
Autor: Aleksandra Przegalińska, Dariusz Jemielniak
Wydawnictwo: MT Biznes
ISBN: 9788382313734
Języki: polski
Rok wydania: 2023
Ilość stron: 144
Format: 14.1 x 21.8 cm
Oprawa: Miękka ze skrzydełkami


Recenzje: AI w strategii: rewolucja sztucznej inteligencji w zarządzaniu - Aleksandra Przegalińska, Dariusz Jemielniak

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×


Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:

Inne pozycje tego autora: Aleksandra Przegalińska, Dariusz Jemielniak (1)