Nieformalna komunikacja między konsumentami za pośrednictwem internetu (eWOM) Charakter i efekty perswazyjne

Książka

Nieformalna komunikacja między konsumentami za pośrednictwem internetu (eWOM)
Charakter i efekty perswazyjne

Wysyłka:
1 - 3 dni robocze + czas dostawy*Przy zamówieniu większej ilości egzemplarzy czas realizacji zamówienia może ulec wydłużeniu
Cena katalogowa 46,20 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 46,20 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Nieformalna komunikacja między konsumentami za pośrednictwem internetu (eWOM) - Małgorzata Budzanowska-Drzewiecka

Monografia wpisuje się w nurt dynamicznie rozwijających się na świecie badań nad wielowymiarową komunikacją marketingową online. Identyfikuje stosunkowo mało zbadany problem skuteczności i siły perswazji argumentów emocjonalnych zawartych w komunikatach zamieszczanych w sieci. Zagadnienie to stanowi interesujący, oryginalny, otwarty pod względem naukowym i zarazem dynamiczny problem badawczy. Książka z powodzeniem łączy wątek teoretyczny i empiryczny. Opiera się na obszernych studiach literaturowych i własnych, oryginalnych oraz starannie zaplanowanych i zrealizowanych badaniach eksperymentalnych. Wykazuje bardzo rozległą wiedzę Autorki, a także jej głębokie i wieloletnie zainteresowanie tytułowym problemem. Z recenzji prof. dra hab. Jana W. Wiktora Niniejszy tom jest dziełem przyjemnym i łatwym w odbiorze przez Czytelnika, mimo wysokiego stopnia formalizacji wywodu. To nowatorskie opracowanie dotyczące słabo zbadanego, nie tylko w kontekście polskim, zjawiska komunikacji nieformalnej konsumentów w środowisku internetowym z uwzględnieniem emocjonalnych atrybutów recenzji konsumenckich o produktach. Podjęte zagadnienie jest niezwykle aktualne. W dobie wirtualizacji życia społecznego, konsumpcji i działań przedsiębiorstw stanowi jeden z kluczowych problemów poznawczych o znaczeniu praktycznym dla działalności marketingowej z jednej strony oraz dla edukacji konsumentów z drugiej. Z recenzji dra hab. Radosława Mącika, prof. UMCS Małgorzata Budzanowska-Drzewiecka – adiunkt w Instytucie Ekonomii, Finansów i Zarządzania na Wydziale Zarządzania i Komunikacji Społecznej Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie. Autorka i współautorka opracowań naukowych i popularnonaukowych z zakresu zachowań konsumentów, komunikacji marketingowej w internecie oraz różnic kulturowych, wydawanych w Polsce i za granicą. Rozwija zainteresowania w obszarze metodologii badań naukowych. Obecnie w pracy badawczej analizuje zachowania konsumentów (m.in. zachowania prośrodowiskowe) i komunikację online, skupiając się na efektach perswazyjnych komunikacji electronic word of mouth (eWOM).


Szczegóły: Nieformalna komunikacja między konsumentami za pośrednictwem internetu (eWOM) - Małgorzata Budzanowska-Drzewiecka

Tytuł: Nieformalna komunikacja między konsumentami za pośrednictwem internetu (eWOM)
Podtytuł: Charakter i efekty perswazyjne
Autor: Małgorzata Budzanowska-Drzewiecka
Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego
ISBN: 9788323352693
Języki: polski
Rok wydania: 2023
Ilość stron: 420
Format: 15.8x23.5cm
Oprawa: Miękka


Recenzje: Nieformalna komunikacja między konsumentami za pośrednictwem internetu (eWOM) - Małgorzata Budzanowska-Drzewiecka

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×