B2B E-commerce Podręcznik menedżera
Justyna Skorupska, Piotr Truszkowski
B2B E-commerce
Podręcznik menedżera
Justyna Skorupska, Piotr Truszkowski
- Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
- Rok wydania: 2023
- ISBN: 9788301231040
- Ilość stron: 168
- Format: 16.5x23.5cm
- Oprawa: Miękka
1 - 3 dni robocze + czas dostawy*Przy zamówieniu większej ilości egzemplarzy czas realizacji zamówienia może ulec wydłużeniu
Opis: B2B E-commerce - Justyna Skorupska, Piotr Truszkowski
Jakie są najskuteczniejsze sposoby na pozyskanie uwagi cyfrowego klienta biznesowego? Jak podejść do tworzenia nowoczesnej komunikacji marketingowej w kanałach internetowych w segmencie B2B? Jak efektywnie zarządzać projektami e-commerce u producenta, czy dystrybutora? W jaki sposób zbudować i zintegrować dział e-commerce w strukturach firmy? Czym jest omnichannel w B2B? Co robić, by zminimalizować ryzyko cyberataków w e-commerce? Na te i inne pytania znajdziesz odpowiedź w tej wyjątkowo aktualnej i potrzebnej biznesowi książce. B2B e-commerce to obecnie jedna z najbardziej dynamicznie rozwijających się gałęzi gospodarki. Klienci biznesowi, podobnie jak indywidualni, oczekują ułatwień, wygody, prostoty, elastyczności i możliwości robienia zakupów w trybie 24/7. W publikacji swoją wiedzą i doświadczeniem dzielą się praktycy, eksperci e-Izby. Omawiają wszystkie kluczowe obszary potrzebne przy wdrażaniu i optymalizacji strategii transformacji cyfrowej. Jest to niezbędne źródło wiedzy dla każdego, kto jest związany z branżą handlu internetowego. Książka jest szczególnie przydatna dla menedżerów, właścicieli firm oraz pracowników działów e-commerce i działów marketingu.
Szczegóły: B2B E-commerce - Justyna Skorupska, Piotr Truszkowski
Tytuł: B2B E-commerce
Podtytuł: Podręcznik menedżera
Autor: Justyna Skorupska, Piotr Truszkowski
Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
ISBN: 9788301231040
Języki: polski
Rok wydania: 2023
Ilość stron: 168
Format: 16.5x23.5cm
Oprawa: Miękka