W czym mogę pomóc? Zachowanie komunikacyjnojęzykowe konsultantów i klientów call center
W czym mogę pomóc?
Zachowanie komunikacyjnojęzykowe konsultantów i klientów call center
- Wydawnictwo: Semper
- Rok wydania: 2009
- ISBN: 9788375070576
- Ilość stron: 148
- Format: 17.0x24.0cm
- Oprawa: Miękka
Wysyłka:
Niedostępna
Niedostępna
Cena
25,00 PLN
Opis: W czym mogę pomóc?
Zachowanie komunikacyjnojęzykowe konsultantów i klientów call center.
Szczegóły: W czym mogę pomóc?
Tytuł: W czym mogę pomóc?
Podtytuł: Zachowanie komunikacyjnojęzykowe konsultantów i klientów call center
Wydawnictwo: Semper
ISBN: 9788375070576
Języki: polski
Rok wydania: 2009
Ilość stron: 148
Format: 17.0x24.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.25 kg