Marketing usług turystycznych
Oleksiuk Adam
Marketing usług turystycznych
Oleksiuk Adam
- Wydawnictwo: Difin
- Rok wydania: 2010
- ISBN: 9788376410265
- Ilość stron: 328
- Format: 17.0x24.0cm
- Oprawa: Miękka
Wysyłka:
Niedostępna
Niedostępna
Cena
45,00 PLN
Opis: Marketing usług turystycznych - Oleksiuk Adam
Turystyka, stanowiąca interdyscyplinarny obszar badań wzbogacany wynikami innych dziedzin, znajduje się w centrum zainteresowania nie tylko władzy publicznej i ekonomistów, ale również menedżerów, polityków i przedsiębiorców. Książka zajmuje się szeroko rozumianymi problemami marketingu w turystyce. Rozwój rynku usług spowodował potrzebę adaptacji marketingu do usług turystycznych. Zadaniem autora było przedstawienie podstawowych zasad marketingowych i ich zastosowania w turystyce.
Szczegóły: Marketing usług turystycznych - Oleksiuk Adam
Tytuł: Marketing usług turystycznych
Autor: Oleksiuk Adam
Wydawnictwo: Difin
ISBN: 9788376410265
Języki: polski
Rok wydania: 2010
Ilość stron: 328
Format: 17.0x24.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.49 kg