Zarządzanie relacjami z klientem (CRM) a postępowanie nabywców na rynku usług
Wereda Wioletta
Zarządzanie relacjami z klientem (CRM) a postępowanie nabywców na rynku usług
Wereda Wioletta
- Wydawnictwo: Difin
- Rok wydania: 2009
- ISBN: 9788376410173
- Ilość stron: 216
- Format: 15.8x23.0cm
- Oprawa: Miękka
Niedostępna
Opis: Zarządzanie relacjami z klientem (CRM) a postępowanie nabywców na rynku usług - Wereda Wioletta
W publikacji przedstawiono procedury zarządzania relacjami organizacji z klientem w perspektywie tworzenia wartości przedsiębiorstwa i jego strategii rozwojowej. Autorka dokonuje analizy procesu zarządzania relacjami oraz proponuje konstrukcję wzorcowego modelu. Wskazuje na uwarunkowania relacji z klientem, uzależnionych m.in. od wzorów i stylów zachowań nabywców. Istotne w pracy są aspekty dydaktyczne, związane z przekazem wiedzy na temat koncepcji CRM, dzięki którym problematyka ta może być lepiej zrozumiana. Zagadnienie zarządzania relacjami z klientem ma duże znaczenie zarówno teoretyczne, jak i praktyczne zwłaszcza dla efektywnego i konkurencyjnego rozwoju polskich przedsiębiorstw w sektorach o charakterze usługowym. Podjęty przez autorkę dyskurs prowadzi do kreowania nowych form współpracy przedsiębiorstw usługowych z klientami poprzez kształtowanie modelu nowego lojalnego konsumenta usług.
Szczegóły: Zarządzanie relacjami z klientem (CRM) a postępowanie nabywców na rynku usług - Wereda Wioletta
Tytuł: Zarządzanie relacjami z klientem (CRM) a postępowanie nabywców na rynku usług
Autor: Wereda Wioletta
Wydawnictwo: Difin
ISBN: 9788376410173
Języki: polski
Rok wydania: 2009
Ilość stron: 216
Format: 15.8x23.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.33 kg
Recenzje: Zarządzanie relacjami z klientem (CRM) a postępowanie nabywców na rynku usług - Wereda Wioletta
Informacje:
Inne pozycje tego autora: Wereda Wioletta (4)
- Jak uczyć (się) zdalnie? Podręcznik dla nauczycieli, uczniów i przedsiębiorców (CeDeWu) - Miękka
- Mapa ryzyka w zarządzaniu organizacją w kierunku organizacji opartej na innowacjach i kulturze ryzyk (CeDeWu) - Miękka
- Jak uczyć (się) zdalnie? (CeDeWu) - Miękka
- Zarządzanie procesami zakupowymi w przedsiębiorstwie (CeDeWu) - Miękka