Zarządzanie relacjami z klientem (CRM) a postępowanie nabywców na rynku usług

Książka

Zarządzanie relacjami z klientem (CRM) a postępowanie nabywców na rynku usług

  • Wydawnictwo: Difin
  • Rok wydania: 2009
  • ISBN: 9788376410173
  • Ilość stron: 216
  • Format: 15.8x23.0cm
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
Niedostępna
Cena katalogowa 39,00 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 39,00 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Zarządzanie relacjami z klientem (CRM) a postępowanie nabywców na rynku usług - Wereda Wioletta

W publikacji przedstawiono procedury zarządzania relacjami organizacji z klientem w perspektywie tworzenia wartości przedsiębiorstwa i jego strategii rozwojowej. Autorka dokonuje analizy procesu zarządzania relacjami oraz proponuje konstrukcję wzorcowego modelu. Wskazuje na uwarunkowania relacji z klientem, uzależnionych m.in. od wzorów i stylów zachowań nabywców. Istotne w pracy są aspekty dydaktyczne, związane z prze­kazem wiedzy na temat koncepcji CRM, dzięki którym problematyka ta może być lepiej zrozumiana. Zagadnienie zarządzania relacjami z klientem ma duże znaczenie zarówno teoretyczne, jak i praktyczne zwłaszcza dla efektywnego i konkurencyjnego rozwoju polskich przedsiębiorstw w sektorach o charakterze usługowym. Podjęty przez autorkę dyskurs prowadzi do kreowania nowych form współpracy przedsiębiorstw usługowych z klientami poprzez kształtowanie modelu nowego lojalnego konsumenta usług.


Szczegóły: Zarządzanie relacjami z klientem (CRM) a postępowanie nabywców na rynku usług - Wereda Wioletta

Tytuł: Zarządzanie relacjami z klientem (CRM) a postępowanie nabywców na rynku usług
Autor: Wereda Wioletta
Wydawnictwo: Difin
ISBN: 9788376410173
Języki: polski
Rok wydania: 2009
Ilość stron: 216
Format: 15.8x23.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.33 kg


Recenzje: Zarządzanie relacjami z klientem (CRM) a postępowanie nabywców na rynku usług - Wereda Wioletta

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×