Neuroshima Hex 3.0: Merchants Guild PL/ENG Wiek: 13+

Gra

Neuroshima Hex 3.0: Merchants Guild PL/ENG
Wiek: 13+

  • Producent: Portal Games
  • EAN: 5902560388039
  • Oprawa: Pudełko
Wysyłka:
1-3 dni robocze + czas dostawy*Przy zamówieniu większej ilości egzemplarzy czas realizacji zamówienia może ulec wydłużeniu
Cena katalogowa 39,95 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 39,95 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Neuroshima Hex 3.0: Merchants Guild PL/ENG

Uwaga! Do rozgrywki wymagana jest gra podstawowa: Neuroshima Hex 3.0.



Gamble wkraczają na scenę


Gildia Kupców to armia do Neuroshimy Hex, która skupia się na sile pieniądza nawet jeśli to gamble, czyli szemrana waluta postapokaliptycznego świata. Przed tobą poważna decyzja: wykorzystać szybkie jednostki w bitwie, czy odrzucić je, by zdobyć gamble do wydania na podkręcenie działania reszty armii!


Gildii Kupców nikt nie brał na poważnie, bo co to za siła bez terytorium, bez flag, bez floty rozkrzyczanych gangerów na odpicowanych brykach. A jednak - gdy kolejny wędrowny handlarz przepada bez śladu i towaru, okazuje się, że stoją za nim gamble i koledzy. I ci koledzy, z pomocą tych gambli, potrafią zorganizować flotę, która pod ich flagą bierze i wjeżdża w to terytorium z misją edukacyjną. Nie uwierzysz, jak szybko ludzie łapią naukę o sile gambli i tych, którzy nimi obracają.


17-a armia


Siedemnasta dodatkowa armia do Neuroshimy Hex, jednej z najżywotniejszych gier planszowych na rynku!


Gamble - waluta pustkowi


Zmień myślenie o odrzucaniu żetonów i odkładaj te, które przyniosą ci najwięcej gambli, by opłacić cechy swoich jednostek.


Nowe wykorzystanie Inicjatywy


Za odrzucony żeton otrzymasz tyle gambli, ile wynosi jego inicjatywa. Przed tobą decyzja: szybka jednostka na planszy albo budżet na cechy innych żetonów?


Magia pieniądza


Czaruj gamblami, opłacając dodatkowe rany Snajpera, kontrakty na sieci, ciosy i strzały, czy zamianę zwykłych strzałów na snajperskie.


Autorka: Joanna Kijanka


Zawartość



  • 35 żetonów Gildii Kupców

  • 7 znaczników Gambli

  • 8 znaczników Dezaktywacji

  • 1 znacznik Sieci

  • 1 zapasowy żeton

  • Instrukcja


Ilość graczy: 2-4 graczy

Czas gry: 30 minut

Wiek: 13+

 


Szczegóły: Neuroshima Hex 3.0: Merchants Guild PL/ENG

Nazwa: Neuroshima Hex 3.0: Merchants Guild PL/ENG Wiek: 13+
Producent: Portal Games
Seria: Neuroshima
Kod paskowy: 5902560388039
Oprawa: Pudełko


Recenzje: Neuroshima Hex 3.0: Merchants Guild PL/ENG

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×


Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także: