Designing Coffee New Coffee Places and Branding

Książka

Designing Coffee
New Coffee Places and Branding

  • Wydawnictwo: Gestalten
  • Rok wydania: 2023
  • ISBN: 9783967040975
  • Ilość stron: 256
  • Format: 21.0x26.0cm
  • Oprawa: Twarda
Wysyłka:
Niedostępna
Cena katalogowa 207,00 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 207,00 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Designing Coffee

Over the past few years, the world of coffee has kickstarted a movement of cultural and creative influence. From unique jute bags, logos, or merchandise—cafes, roasters, and coffee shops around the globe are experimenting with new ways to provide spaces and product packaging that stand out from the crowd.

Designing Coffee explores what it takes to curate some of the most innovative and eclectic coffee shops of today, from brand identity and packaging, through to interior design and architecture.

Celebrating unique spaces, such as the minimalist, tea-house-like coffeeshops of Japan or communist themed cafes in Vietnam, this book provides advice on how to create a unique space of your own.


Szczegóły: Designing Coffee

Tytuł: Designing Coffee
Podtytuł: New Coffee Places and Branding
Wydawnictwo: Gestalten
ISBN: 9783967040975
Języki: angielski
Rok wydania: 2023
Ilość stron: 256
Format: 21.0x26.0cm
Oprawa: Twarda
Waga: 1.338 kg


Recenzje: Designing Coffee

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×