MonoGame. Podstawowe koncepcje grafiki 3D

, ,

Książka

MonoGame. Podstawowe koncepcje grafiki 3D

, ,

  • Wydawnictwo: Helion
  • ISBN: 9788328393509
  • Format: 15.8x23.5cm
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
Dzisiaj*Zamówienie złożone do godz. 12.00 (nie dotyczy przedpłat zaksięgowanych po godz. 12.00). Przy zamówieniu większej ilości egzemplarzy czas realizacji zamówienia może ulec wydłużeniu.
Cena katalogowa 69,00 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 69,00 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: MonoGame. Podstawowe koncepcje grafiki 3D - Damian Kaniewski, Tomasz Dziubak, Jacek Matulewski

Poznaj tajniki programowania grafiki 3D we frameworku MonoGame, dzięki któremu powstały takie hity jak Stardew Valley czy Carrion. Monogame jako kontynuator XNA oferuje twórcom gier ogromne perspektywy, swobodę i możliwość dostarczania gier na wszystkie najpopularniejsze systemy operacyjne, łącznie z mobilnymi, pozostając przy tym całkowicie darmowym. Książka adresowana jest do wszystkich zainteresowanych tworzeniem gier i mających przynajmniej podstawową wiedzę o wykorzystywanym w Monogame języku programowania C#.
MonoGame. Podstawowe koncepcje grafiki 3D dotyczy programowania grafiki 3D, co oznacza, że do jej tworzenia wykorzystuje się kod, a nie edytor sceny obsługiwany myszką. Autorzy wyczerpująco omówili kluczowe zagadnienia, jak rozdzielenie definiowanie figur i brył, poruszanie nimi na scenie, oświetlenie i cienie, mieszanie kolorów czy odwzorowanie tekstur. Wyjaśnione są także kwestie wykraczające poza podstawy grafiki 3D i dotykające tworzenia gier, jak komponentyzacja produkcji gier czy kwestie projektowania systemów sterowania. W rezultacie Czytelnik otrzymuje książkę na temat grafiki 3D w MonoGame łączącą teorię z wykorzystaniem praktycznych przykładów.
Dzięki książce:
* zgłębisz programowanie grafiki 3D
* zaczniesz tworzyć trójwymiarowe gry wideo
* poznasz tajniki frameworka MonoGame
* dowiesz się o wykorzystaniu C# w gamedevie


Szczegóły: MonoGame. Podstawowe koncepcje grafiki 3D - Damian Kaniewski, Tomasz Dziubak, Jacek Matulewski

Tytuł: MonoGame. Podstawowe koncepcje grafiki 3D
Autor: Damian Kaniewski, Tomasz Dziubak, Jacek Matulewski
Wydawnictwo: Helion
ISBN: 9788328393509
Języki: polski
Format: 15.8x23.5cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.53 kg


Recenzje: MonoGame. Podstawowe koncepcje grafiki 3D - Damian Kaniewski, Tomasz Dziubak, Jacek Matulewski

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×


Inne pozycje tego autora: Damian Kaniewski, Tomasz Dziubak, Jacek Matulewski (1)