Język w telewizji. Antologia
Małgorzata Kita, Iwona Loewe
Język w telewizji. Antologia
Małgorzata Kita, Iwona Loewe
- Producent: Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiego
- Rok produkcji: 2016
- ISBN: 9788380126954
- Ilość stron: 256
1-3 dni robocze + czas dostawy*Przy zamówieniu większej ilości egzemplarzy czas realizacji zamówienia może ulec wydłużeniu
Opis: Język w telewizji. Antologia - Małgorzata Kita, Iwona Loewe
Antologia niniejsza jest uszczegółowieniem poprzedniego wydawnictwa redaktorek pt. Język w mediach. Antologia. W dwu wydaniach, których doczekała się publikacja (2012, 2014), zamieściłyśmy działy poświęcone poszczególnym mediom masowym, przypisując im kilka reprezentatywnych wedle nas artykułów. Każdy redaktor i autor projektuje pewnego czytelnika. Tymi dla wybranych do tej antologii tekstów są odbiorcy zainteresowani w jakimkolwiek stopniu (adept, badacz, słuchacz, student) poglądami językoznawców, mediolingwistów, komunikologów, medioznawców, kulturoznawców. Małgorzata Kita, Iwona Loewe *** W latach 80. XX wieku w europejskiej telewizji zaszły zmiany, które w Polsce można obserwować dopiero na przełomie wieków. Pięćdziesiąt pierwszych lat telewizji określono mianem paleotelewizji, potem zaczął się czas neotelewizji. Telewizja dziś upublicznia za zgodą swojego odbiorcy to, co było dotąd prywatne. Kultura mediów informujących i edukujących uległa transformacji do kultury współuczestnictwa w tych czynnościach - kultury reakcji.
Szczegóły: Język w telewizji. Antologia - Małgorzata Kita, Iwona Loewe
Tytuł: Język w telewizji. Antologia
Autor: Małgorzata Kita, Iwona Loewe
Producent: Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiego
ISBN: 9788380126954
Rok produkcji: 2016
Ilość stron: 256