Uczę się z kartami pracy Część 3 Karty pracy dla uczniów z niepełnosprawnością intelektualną z elementami przysposobienia do pracy
Agnieszka Borowska-Kociemba, Małgorzata Krukowska
Uczę się z kartami pracy Część 3 Karty pracy dla uczniów z niepełnosprawnością intelektualną 
z elementami przysposobienia do pracy
                          Agnieszka Borowska-Kociemba, Małgorzata Krukowska
- Wydawnictwo: Harmonia
 - Rok wydania: 2024
 - ISBN: 9788383093772
 - Format: 22.0x30.5cm
 - Oprawa: Kartonowa Foliowana
 
1 - 3 dni robocze + czas dostawy*Przy zamówieniu większej ilości egzemplarzy czas realizacji zamówienia może ulec wydłużeniu
Opis: Uczę się z kartami pracy Część 3 Karty pracy dla uczniów z niepełnosprawnością intelektualną - Agnieszka Borowska-Kociemba, Małgorzata Krukowska
Karty pracy przygotowano z myślą o uczniach z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym i znacznym. Publikacja przeznaczona jest przede wszystkim dla uczniów szkół przysposabiających do pracy, ale można ją także wykorzystać w szkołach specjalnych podstawowych i gimnazjach, ośrodkach rewalidacyjno-wychowawczych i klasach integracyjnych.
Karty są skonstruowane tak, aby nauczyciel korzystał z gotowych poleceń, a stosując zasadę indywidualizacji sam mógł je modyfikować, dostosowując zadania do możliwości intelektualnych ucznia. Treść kart pracy odpowiada rozkładowi materiału nauczania dla uczniów z niepełnosprawnością intelektualną i jest zgodna z podstawą programową MEN z 27 sierpnia 2012 roku.Kraj produkcji: Polska
Producent:
Grupa Wydawnicza Harmonia Sp. Z o.o.
Kartuska
80-125 Gdańsk (PL)
tel: 58 380 00 06
email: [email protected]
Szczegóły: Uczę się z kartami pracy Część 3 Karty pracy dla uczniów z niepełnosprawnością intelektualną - Agnieszka Borowska-Kociemba, Małgorzata Krukowska
Tytuł: Uczę się z kartami pracy Część 3 Karty pracy dla uczniów z niepełnosprawnością intelektualną
Podtytuł: z elementami przysposobienia do pracy
Autor: Agnieszka Borowska-Kociemba, Małgorzata Krukowska
Wydawnictwo: Harmonia
ISBN: 9788383093772
Języki: polski
Rok wydania: 2024
Format: 22.0x30.5cm
Oprawa: Kartonowa Foliowana
Waga: 0.605 kg
Recenzje: Uczę się z kartami pracy Część 3 Karty pracy dla uczniów z niepełnosprawnością intelektualną - Agnieszka Borowska-Kociemba, Małgorzata Krukowska
Informacje:
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Inne pozycje tego autora: Agnieszka Borowska-Kociemba, Małgorzata Krukowska (20)
- Matematyka Karty pracy dla uczniów z niepełnosprawnością intelektualną Część 1 (Harmonia) - Kartonowa
 - Poznaję i rozumiem świat Przewodnik dla nauczyc Komplet (Harmonia) - okładka miękka
 - Percepcja wzrokowa (Harmonia) - Miękka
 - Percepcja wzrokowa (Harmonia) - Miękka
 - Matematyka. Karty pracy dla uczniów z niepełnosprawnością intelektualną. Część 4 (Harmonia) - Miękka
 - Zajęcia korekcyjno-kompensacyjne Część 2 (Harmonia) - Koperta
 - Uczę się z kartami pracy. Część 2 (Harmonia) - Kartonowa
 - Uczę się z kartami pracy Część 1 (Harmonia) - Kartonowa Foliowana
 - Mój rok Część 4 (Harmonia) - Kartonowa Foliowana
 - Matematyka Karty pracy dla uczniów z niepełnosprawnością intelektualną Część 2 (Harmonia) - Kartonowa Foliowana
 - Funkcjonowanie osobiste i społeczne. Zima (Harmonia) - Kartonowa
 - Funkcjonowanie osobiste i społeczne Karty pracy dla uczniów z niepełnosprawnością intelektualną Wiosna (Harmonia) - Kartonowa
 - Funkcjonowanie osobiste i społeczne Jesień (Harmonia) - Kartonowa
 - Funkcjonowanie osobiste i społeczne (Harmonia) - okładka miękka
 - Ja i moje otoczenie Podręcznik (Harmonia) - Miękka
 - Ja i moje otoczenie. Część 2 (Harmonia) - Miękka
 - Pracuję z kartami przez cały rok Podręcznik (Harmonia) - Miękka
 - Ja i moje otoczenie. Część 1 (Harmonia) - Kartonowa
 - Karty pracy dla uczniów z niepełnosprawnością intelektualną. Jesień, zima, wiosna, lato (Harmonia) - Kartonowa
 - Język angielski Karty pracy dla uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi. Część 2 (Harmonia) - Kartonowa Foliowana
 



 
                                  
                                  
                                  
                                  
                                  
                                  
                                  
                                  
                                  
                                  
                                  
                                  
                                  
                                  
                                  
                                  
                                  
                                  
                                  
                                  
                                  
                                  
                                  
                                  
                                  
                                  
                                  
