Sternicy mediów Wartości i style zarządzania na polskim rynku medialnym po 1989 roku

Książka

Sternicy mediów
Wartości i style zarządzania na polskim rynku medialnym po 1989 roku

  • Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
  • Rok wydania: 2023
  • ISBN: 9788301232344
  • Ilość stron: 436
  • Format: 16.5x23.5cm
  • Oprawa: Twarda
Wysyłka:
1 - 3 dni robocze + czas dostawy*Przy zamówieniu większej ilości egzemplarzy czas realizacji zamówienia może ulec wydłużeniu
Cena katalogowa 144,00 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 144,00 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Sternicy mediów - Bogusław Nierenberg

Książka prezentuje sposób zarządzania, wartości, motywacje, etc. osób, które po 1989 roku wywarły największy wpływ na polskie media, są to: Jerzy Baczyński, ks. Adam Boniecki, Juliusz Braun, Jan Dworak, ks. Marek Gancarczyk, Jerzy Jurecki, Robert Kwiatkowski, Marek Markiewicz, Jerzy Urban, Wiesław Walendziak, Mariusz Walter, Bronisław Wildstein.

Kraj produkcji: PL

Producent:
WYDAWNICTWO NAUKOWE PWN SPÓŁKA AKCYJNA
UL. GOTTLIEBA DAIMLERA 2
02-460 Warszawa (PL)
tel: 226954800
email: bok@pwn.com.pl


Szczegóły: Sternicy mediów - Bogusław Nierenberg

Tytuł: Sternicy mediów
Podtytuł: Wartości i style zarządzania na polskim rynku medialnym po 1989 roku
Autor: Bogusław Nierenberg
Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
ISBN: 9788301232344
Języki: polski
Rok wydania: 2023
Ilość stron: 436
Format: 16.5x23.5cm
Oprawa: Twarda


Recenzje: Sternicy mediów - Bogusław Nierenberg

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×


Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także: