Sternicy mediów Wartości i style zarządzania na polskim rynku medialnym po 1989 roku

Książka

Sternicy mediów
Wartości i style zarządzania na polskim rynku medialnym po 1989 roku

  • Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
  • Rok wydania: 2023
  • ISBN: 9788301232344
  • Ilość stron: 436
  • Format: 16.5x23.5cm
  • Oprawa: Twarda
Wysyłka:
Dzisiaj*Zamówienie złożone do godz. 12.00 (nie dotyczy przedpłat zaksięgowanych po godz. 12.00). Przy zamówieniu większej ilości egzemplarzy czas realizacji zamówienia może ulec wydłużeniu.
Cena katalogowa 144,00 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 144,00 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Sternicy mediów - Bogusław Nierenberg

Książka prezentuje sposób zarządzania, wartości, motywacje, etc. osób, które po 1989 roku wywarły największy wpływ na polskie media, są to: Jerzy Baczyński, ks. Adam Boniecki, Juliusz Braun, Jan Dworak, ks. Marek Gancarczyk, Jerzy Jurecki, Robert Kwiatkowski, Marek Markiewicz, Jerzy Urban, Wiesław Walendziak, Mariusz Walter, Bronisław Wildstein.

Kraj produkcji: PL

Producent:
WYDAWNICTWO NAUKOWE PWN SPÓŁKA AKCYJNA
UL. GOTTLIEBA DAIMLERA 2
02-460 Warszawa (PL)
tel: 226954800
email: [email protected]


Szczegóły: Sternicy mediów - Bogusław Nierenberg

Tytuł: Sternicy mediów
Podtytuł: Wartości i style zarządzania na polskim rynku medialnym po 1989 roku
Autor: Bogusław Nierenberg
Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
ISBN: 9788301232344
Języki: polski
Rok wydania: 2023
Ilość stron: 436
Format: 16.5x23.5cm
Oprawa: Twarda


Recenzje: Sternicy mediów - Bogusław Nierenberg

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×


Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:

Inne pozycje tego autora: Bogusław Nierenberg (1)