Sternicy mediów Wartości i style zarządzania na polskim rynku medialnym po 1989 roku
Bogusław Nierenberg
Sternicy mediów
Wartości i style zarządzania na polskim rynku medialnym po 1989 roku
Bogusław Nierenberg
- Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
- Rok wydania: 2023
- ISBN: 9788301232344
- Ilość stron: 436
- Format: 16.5x23.5cm
- Oprawa: Twarda
Wysyłka:
1 - 3 dni robocze + czas dostawy*Przy zamówieniu większej ilości egzemplarzy czas realizacji zamówienia może ulec wydłużeniu
1 - 3 dni robocze + czas dostawy*Przy zamówieniu większej ilości egzemplarzy czas realizacji zamówienia może ulec wydłużeniu
Cena
139,00 PLN
Opis: Sternicy mediów - Bogusław Nierenberg
Książka prezentuje sposób zarządzania, wartości, motywacje, etc. osób, które po 1989 roku wywarły największy wpływ na polskie media, są to: Jerzy Baczyński, ks. Adam Boniecki, Juliusz Braun, Jan Dworak, ks. Marek Gancarczyk, Jerzy Jurecki, Robert Kwiatkowski, Marek Markiewicz, Jerzy Urban, Wiesław Walendziak, Mariusz Walter, Bronisław Wildstein.
Szczegóły: Sternicy mediów - Bogusław Nierenberg
Tytuł: Sternicy mediów
Podtytuł: Wartości i style zarządzania na polskim rynku medialnym po 1989 roku
Autor: Bogusław Nierenberg
Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
ISBN: 9788301232344
Języki: polski
Rok wydania: 2023
Ilość stron: 436
Format: 16.5x23.5cm
Oprawa: Twarda