Przedsiębiorstwo i klient w gospodarce opartej na usługach

,

Książka

Przedsiębiorstwo i klient w gospodarce opartej na usługach

,

  • Wydawnictwo: Difin
  • Rok wydania: 2009
  • ISBN: 9788376410319
  • Ilość stron: 430
  • Format: 16.0x23.0cm
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
Niedostępna
Cena katalogowa 75,00 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 75,00 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Przedsiębiorstwo i klient w gospodarce opartej na usługach - Rudawska Iga, Soboń Magdalena

Usługi zyskują na znaczeniu nie tylko jako wyodrębniony sektor gospodarki narodowej. W działalność usługową angażują się coraz częściej przedsiębiorstwa dwóch pozostałych sektorów: przemysłu i rolnictwa. Usługi zostają wbudowane w końcowy rezultat procesu produkcyjnego, stanowią element kompleksowej oferty wielu przedsiębiorstw przemysłowych i rolnych. Jak deklaruje menedżer jednego z globalnych koncernów, zawsze, kiedy nie możemy bezpośrednio dotrzeć do klienta z jakimś produktem, oferujemy mu usługi powiązane z produktem naszej konkurencji. W publikacji autorzy poświęcają szczególną uwagę aktywności podmiotów gospodarczych na rynku usług oraz zagadnieniom związanym z klientem i konsumpcją na rynku usług.


Szczegóły: Przedsiębiorstwo i klient w gospodarce opartej na usługach - Rudawska Iga, Soboń Magdalena

Tytuł: Przedsiębiorstwo i klient w gospodarce opartej na usługach
Autor: Rudawska Iga, Soboń Magdalena
Wydawnictwo: Difin
ISBN: 9788376410319
Języki: polski
Rok wydania: 2009
Ilość stron: 430
Format: 16.0x23.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.66 kg


Recenzje: Przedsiębiorstwo i klient w gospodarce opartej na usługach - Rudawska Iga, Soboń Magdalena

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×


Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także: