Wielokulturowość zerokulturowość czy cyberkulturowość? Wpływ mediów społecznościowych na współczesne rozumienie kultury

Książka

Wielokulturowość zerokulturowość czy cyberkulturowość?
Wpływ mediów społecznościowych na współczesne rozumienie kultury

  • Wydawnictwo: Ignatianum
  • Rok wydania: 2023
  • ISBN: 9788376145938
  • Ilość stron: 256
  • Oprawa: Twarda
Wysyłka:
1 - 3 dni robocze + czas dostawy*Przy zamówieniu większej ilości egzemplarzy czas realizacji zamówienia może ulec wydłużeniu
Cena katalogowa 68,00 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 68,00 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Wielokulturowość zerokulturowość czy cyberkulturowość? - Agnieszka Grzechynka

Niewątpliwie książka będzie ważnym głosem w dyskusji dotyczącej wielokulturowego aspektu funkcjonowania współczesnych społeczeństw. Powinna się stać lektura? obowiązkową zwłaszcza dla komunikologów, politologów, kulturoznawców oraz specjalistów z zakresu marketingu, w tym także marketingu politycznego.

Dr hab. Małgorzata Myśliwiec, prof. UŚ

Moja ocena książki jest bardzo wysoka. Jestem wdzięczny Autorce za jej otwartość. Nie chce narzucać nikomu swego stanowiska, stara się naświetlać problemy z wielu stron i uwzględniać różne opinie. Jest również świadoma nie tylko zagrożeń wynikających z rozwoju i rosnącego wpływu mediów społecznościowych na sposoby myślenia zwłaszcza kolejnych pokoleń, ale także kłopotów wynikających z rozwoju sztucznej inteligencji.

Prof. dr hab. Bogdan Szlachta

Agnieszka Grzechynka (z d. Idzik) – doktor nauk społecznych w zakresie nauk o polityce, absolwentka Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie oraz Polsko-Amerykańskiej Szkoły Biznesu Politechniki Krakowskiej, gdzie uzyskała stopień Executive MBA. Wykładowca w Instytucie Nauk o Polityce i Administracji Akademii Ignatianum w Krakowie, właścicielka agencji public relations Go Public, a także była, wieloletnia dziennikarka Faktów TVN oraz TVN24. Członek Polskiego Towarzystwa Nauk Politycznych oraz Polskiego Towarzystwa Stosunków Międzynarodowych, praktyk w obszarze marketingu internetowego, social mediów, public relations oraz dziennikarstwa. Autorka publikacji naukowych oraz wystąpień poświęconych wykorzystaniu mediów społecznościowych i nowych technologii informacji do budowania wizerunku osób, firm, instytucji, regionów i państw.

Kraj produkcji: Polska

Producent:
Wydawnictwo WAM
ul. Kopernika 26
31-501 Kraków (Polska)
tel: 48126293200
email: handlowy@wydawnictwowam.pl


Szczegóły: Wielokulturowość zerokulturowość czy cyberkulturowość? - Agnieszka Grzechynka

Tytuł: Wielokulturowość zerokulturowość czy cyberkulturowość?
Podtytuł: Wpływ mediów społecznościowych na współczesne rozumienie kultury
Autor: Agnieszka Grzechynka
Wydawnictwo: Ignatianum
ISBN: 9788376145938
Języki: polski
Rok wydania: 2023
Ilość stron: 256
Oprawa: Twarda


Recenzje: Wielokulturowość zerokulturowość czy cyberkulturowość? - Agnieszka Grzechynka

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×