Growth Hacking. Jak pomaga pozyskiwać nowych klientów i utrzymywać obecnych

Książka

Growth Hacking. Jak pomaga pozyskiwać nowych klientów i utrzymywać obecnych

  • Wydawnictwo: Onepress
  • Rok wydania: 2024
  • ISBN: 9788328904101
  • Ilość stron: 168
  • Format: 14.0 x 20.8 cm
  • Oprawa: Miękka ze skrzydełkami
Wysyłka:
Jutro (poniedziałek 2024-11-25)*Przy zamówieniu większej ilości egzemplarzy czas realizacji zamówienia może ulec wydłużeniu
Cena katalogowa 49,90 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 49,90 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Growth Hacking. Jak pomaga pozyskiwać nowych klientów i utrzymywać obecnych - Tomasz Dmuchowski

Znaj(dź) swojego klienta



Growth hacking to jedna z metodyk prowadzenia działań marketingowych, sprzedażowych i rozwoju produktu, w której celem aktywności nie są największe zasięgi, a dotarcie do możliwie najlepiej określonej grupy docelowej. Oczywiście przy zachowaniu jak najniższego kosztu tego procesu. Gdy się nad tym chwilę zastanowić, takie podejście jest sensowne ... co bowiem sprzedawcy po rozpoznawalności produktu lub usługi wśród szerokiej rzeszy konsumentów, jeśli w rzeczywistości tylko co setny odbiorca reklamy (w telewizji, prasie, radiu, sieci) będzie zainteresowany zakupem? Jak wyłuskać zainteresowanych spośród poinformowanych?



I tu wkracza growth hacking. Jego głównym celem jest osiągnięcie szybkiego wzrostu firmy poprzez zwiększenie liczby klientów, przychodów lub rozpoznawalności marki. W przeciwieństwie do tradycyjnych strategii marketingowych opiera się na kreatywnym zastosowaniu technologii, korzystaniu z danych i eksperymentów, aby pozyskiwać, utrzymywać i rozwijać bazę klientów. Jak to działa w praktyce i jak możesz wdrożyć growth hacking w swojej działalności zawodowej? Tego się dowiesz z tej książki.



Sukces w growth hackingu opiera się na ścisłym przestrzeganiu procesu wzrostu, który to proces składa się z następujących etapów:



Określenie celów wzrostu.


  • Identyfikacja kluczowych wskaźników (KPI).

  • Generowanie pomysłów na eksperymenty

  • Priorytetyzacja i planowanie eksperymentów.

  • Przeprowadzenie eksperymentów.

  • Analiza wyników i optymalizacja


Szczegóły: Growth Hacking. Jak pomaga pozyskiwać nowych klientów i utrzymywać obecnych - Tomasz Dmuchowski

Tytuł: Growth Hacking. Jak pomaga pozyskiwać nowych klientów i utrzymywać obecnych
Autor: Tomasz Dmuchowski
Wydawnictwo: Onepress
ISBN: 9788328904101
Języki: polski
Rok wydania: 2024
Ilość stron: 168
Format: 14.0 x 20.8 cm
Oprawa: Miękka ze skrzydełkami
Waga: 0.53 kg


Recenzje: Growth Hacking. Jak pomaga pozyskiwać nowych klientów i utrzymywać obecnych - Tomasz Dmuchowski

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×