Marketing technologii społecznych Groundswell, czyli jak wykorzystać Web 2.0 w twojej firmie
Li Charlene, Bernfoff Josh
Marketing technologii społecznych
Groundswell, czyli jak wykorzystać Web 2.0 w twojej firmie
Li Charlene, Bernfoff Josh
- Wydawnictwo: MT Biznes
- Rok wydania: 2009
- ISBN: 9788361040729
- Ilość stron: 348
- Format: 17.0x24.0cm
- Oprawa: Miękka ze skrzydełkami
Niedostępna
Opis: Marketing technologii społecznych - Li Charlene, Bernfoff Josh
Wśród twoich klientów wzbiera nowy, potężny nurt. Czy już jesteś na niego gotowy
Właśnie w tej chwili twoi klienci piszą o twoich produktach na swoich blogach i przerabiają twoje reklamy w serwisie YouTube. Redagują na potrzeby Wikipedii artykuł na temat twojej firmy i łączą się w grupy wokół twoich produktów na portalach społecznościowych takich jak Facebook. Wszystko to są przejawy nowego zjawiska społecznego - wzbierającego nurtu - które na trwałe odmieniło oblicze świata. Większość firm postrzega wzbierający nurt jako zagrożenie. Ty masz okazje dostrzec w nim swoją szansę.
Szczegóły: Marketing technologii społecznych - Li Charlene, Bernfoff Josh
Tytuł: Marketing technologii społecznych
Podtytuł: Groundswell, czyli jak wykorzystać Web 2.0 w twojej firmie
Autor: Li Charlene, Bernfoff Josh
Wydawnictwo: MT Biznes
ISBN: 9788361040729
Tytuł oryginału: Groundswell
Język oryginału: angielski
Tłumacz: Mitkowska Magda
Języki: polski
Rok wydania: 2009
Ilość stron: 348
Format: 17.0x24.0cm
Oprawa: Miękka ze skrzydełkami
Waga: 0.52 kg