Marketing technologii społecznych Groundswell, czyli jak wykorzystać Web 2.0 w twojej firmie

,

Książka

Marketing technologii społecznych
Groundswell, czyli jak wykorzystać Web 2.0 w twojej firmie

,

  • Wydawnictwo: MT Biznes
  • Rok wydania: 2009
  • ISBN: 9788361040729
  • Ilość stron: 348
  • Format: 17.0x24.0cm
  • Oprawa: Miękka ze skrzydełkami
Wysyłka:
Niedostępna
Cena katalogowa 59,90 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 59,90 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Marketing technologii społecznych - Li Charlene, Bernfoff Josh

Wśród twoich klientów wzbiera nowy, potężny nurt. Czy już jesteś na niego gotowy

Właśnie w tej chwili twoi klienci piszą o twoich produktach na swoich blogach i przerabiają twoje reklamy w serwisie YouTube. Redagują na potrzeby Wikipedii artykuł na temat twojej firmy i łączą się w grupy wokół twoich produktów na portalach społecznościowych takich jak Facebook. Wszystko to są przejawy nowego zjawiska społecznego - wzbierającego nurtu - które na trwałe odmieniło oblicze świata. Większość firm postrzega wzbierający nurt jako zagrożenie. Ty masz okazje dostrzec w nim swoją szansę.


Szczegóły: Marketing technologii społecznych - Li Charlene, Bernfoff Josh

Tytuł: Marketing technologii społecznych
Podtytuł: Groundswell, czyli jak wykorzystać Web 2.0 w twojej firmie
Autor: Li Charlene, Bernfoff Josh
Wydawnictwo: MT Biznes
ISBN: 9788361040729
Tytuł oryginału: Groundswell
Język oryginału: angielski
Tłumacz: Mitkowska Magda
Języki: polski
Rok wydania: 2009
Ilość stron: 348
Format: 17.0x24.0cm
Oprawa: Miękka ze skrzydełkami
Waga: 0.52 kg


Recenzje: Marketing technologii społecznych - Li Charlene, Bernfoff Josh

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×