Art branding 2
Igor Gałązkiewicz
Art branding 2
Igor Gałązkiewicz
- Wydawnictwo: Onepress
- Rok wydania: 2023
- ISBN: 9788328911406
- Ilość stron: 360
- Format: 16.5x23.5cm
- Oprawa: Miękka
1-3 dni robocze + czas dostawy*Przy zamówieniu większej ilości egzemplarzy czas realizacji zamówienia może ulec wydłużeniu
Opis: Art branding 2 - Igor Gałązkiewicz
Światło na sztukę!
Igor Gałązkiewicz napisał książkę poświęconą sztuce. To ją stawia na pierwszym miejscu i daje jej różne zadania: technologii, strategii, a nawet opakowania. Celebryty, marki, kleju dla społeczności. Raz to sztuka pozostająca w dobrej kondycji, innym razem taka, która ledwo zipie. Zawsze jednak jest ona wyrazicielką ludzkich potrzeb. A ludzie, w przeciwieństwie do rekwizytów, scenografii i atrybutów czasów, w jakich żyją, pozostają niezmienni. I dlatego, nawet jeśli wyrażają jakieś teoretycznie nowe potrzeby, w rzeczywistości kryją się pod tym stare potrzeby ― pierwotne, podstawowe.
Wyszedłszy od takich założeń, autor przygląda się współczesnej sztuce, a także jej przełożeniu na branding i marketing. Potrzeba artyfikacji produkcji masowej, presja bycia kreatywnym i wyrażania się poprzez rzeczy o oryginalnych, zaskakujących formach skutkują tym, że otrzymujemy wyjątkowe produkty, usługi i angażujące marki. Art branding, bazujący na mądrej, twórczej i efektywnej relacji sztuki i biznesu, stał się bardzo ciekawą formą komunikacji. I na tyle powszechną, by warto było zagłębić się w ten świat.
Szczegóły: Art branding 2 - Igor Gałązkiewicz
Tytuł: Art branding 2
Autor: Igor Gałązkiewicz
Wydawnictwo: Onepress
ISBN: 9788328911406
Języki: polski
Rok wydania: 2023
Ilość stron: 360
Format: 16.5x23.5cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.53 kg