The Social Brain

Książka

The Social Brain

  • Wydawnictwo: Penguin Books
  • Rok wydania: 2024
  • ISBN: 9781847943620
  • Ilość stron: 260
  • Format: 13.0x20.0cm
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
1 - 3 dni robocze + czas dostawy*Przy zamówieniu większej ilości egzemplarzy czas realizacji zamówienia może ulec wydłużeniu
Cena katalogowa 59,00 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 59,00 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: The Social Brain

A remarkable and important book . . . a highly accessible, timely and invaluable guide to anybody working in groups.' Prof Paul Gilbert OBE

How many people does the ideal team contain? How do groups bond, earn trust and forge shared identities? How can leaders build environments adaptable enough to respond to shocks and still enable people to thrive together? How can you feel close to people if your only point of contact is a phone or a computer?

In The Social Brain leading experts from the worlds of evolutionary psychology and business management come together to offer a primer on great team working. They explain what size groups work and how to shape them according to the nature of the task at hand. They offer practical hints on how to diffuse tensions and encourage cooperation. And they demonstrate the vital importance of balancing unity and the need for different views and outlooks. By explaining precisely how the 'social brain' works, they show how human groups function and how to create great, high-performing teams.

'This wonderful book reminds us that businesses are also biological and social . . . It could not be more timely, wise and useful.' Margaret Heffernan, author of Wilful Blindness


Szczegóły: The Social Brain

Tytuł: The Social Brain
Wydawnictwo: Penguin Books
ISBN: 9781847943620
Języki: angielski
Rok wydania: 2024
Ilość stron: 260
Format: 13.0x20.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.195 kg


Recenzje: The Social Brain

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×