Psychologiczna analiza procesów operowania liczbami u dzieci z trudnościami w matematyce
Oszwa Urszula
Psychologiczna analiza procesów operowania liczbami u dzieci z trudnościami w matematyce
Oszwa Urszula
- Wydawnictwo: UMCS
- Rok wydania: 2009
- ISBN: 9788322728949
- Ilość stron: 320
- Format: 17.0x24.0cm
- Oprawa: Miękka
Niedostępna
Opis: Psychologiczna analiza procesów operowania liczbami u dzieci z trudnościami w matematyce - Oszwa Urszula
Książka jest próbą systematyzacji poglądów na temat procesów operowania liczbami w wielowymiarowej perspektywie, z uwzględnieniem zagadnień psychologii rozwojowej i klinicznej oraz neuropsychologii klinicznej i poznawczej. W części teoretycznej Autorka przedstawia poglądy dotyczące struktury i organizacji procesów liczenia od czasów najwcześniejszych do współczesnych. W części empirycznej prezentuje badania własne oraz dokonuje porównania uzyskanych rezultatów w grupach dzieci z izolowanymi trudnościami w matematyce, z izolowanymi trudnościami w czytaniu, mieszanymi trudnościami w czytaniu i matematyce oraz bez trudności w czytaniu i liczeniu. Wyniki analizowane są także w kontekście poznawczych modeli przetwarzania liczb. Wartością pracy jest interdyscyplinarne spojrzenie na strukturę procesów operowania liczbami oraz ich wielowymiarowa eksploracja w badaniach własnych.
Szczegóły: Psychologiczna analiza procesów operowania liczbami u dzieci z trudnościami w matematyce - Oszwa Urszula
Tytuł: Psychologiczna analiza procesów operowania liczbami u dzieci z trudnościami w matematyce
Autor: Oszwa Urszula
Wydawnictwo: UMCS
ISBN: 9788322728949
Języki: polski
Rok wydania: 2009
Ilość stron: 320
Format: 17.0x24.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.62 kg