Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębior

Książka

Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębior

  • Wydawnictwo: Onepress
  • Rok wydania: 2024
  • ISBN: 978-83-289-0491-0
Wysyłka:
Pojutrze (poniedziałek 2024-11-04)*Przy zamówieniu większej ilości egzemplarzy czas realizacji zamówienia może ulec wydłużeniu
Cena katalogowa 59,00 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 59,00 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębior - Marcin Żukowski

Media społecznościowe w służbie Twojej firmy






Social media stały się naszą codziennością. Budzimy się rano i zaglądamy do telefonu - w zależności od wieku i bańki, w której funkcjonujemy, są to Facebook, Instagram, X (dawny Twitter), TikTok, YouTube... Sprawdzamy, co słychać u znajomych i co się wydarzyło na świecie w czasie, gdy spaliśmy. A potem powtarzamy to samo przy śniadaniu, w drodze do pracy, jako przerywnik w wykonywaniu zadań, w trakcie powrotu do domu, podczas gotowania obiadu, a nawet gdy oglądamy film, czytamy książkę i spotykamy się z kimś towarzysko. Może to smutne, ale prawdziwe: nasze drugie, równoległe życie toczy się w mediach społecznościowych!






Twojej działalności gospodarczej to oczywiście też dotyczy. Nawet jeśli zechcesz iść pod prąd i nie założysz żadnego profilu firmowego w mediach społecznościowych, Twój sklep, restauracja, firma usługowa i tak będą na Facebooku, w Google’u i innych miejscach w sieci. Pojawią się recenzje, polecenia, pytania. Trochę więc nie masz wyjścia - jeśli chcesz prowadzić firmę w XXI wieku, musisz ją prowadzić także w sieci. Jak to robić skutecznie? Które medium warto wybrać? Jak się w nim reklamować? Jak prowadzić efektywną komunikację z klientami? Tego wszystkiego dowiesz się z najnowszej, uaktualnionej odsłony kultowego już poradnika Marcina Żukowskiego.


Szczegóły: Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębior - Marcin Żukowski

Tytuł: Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębior
Autor: Marcin Żukowski
Wydawnictwo: Onepress
Kod paskowy: 9788328904910
ISBN: 978-83-289-0491-0
Rok wydania: 2024


Recenzje: Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębior - Marcin Żukowski

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×