Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębior

Książka

Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębior

  • Wydawnictwo: Onepress
  • Rok wydania: 2024
  • ISBN: 978-83-289-0491-0
Wysyłka:
Dzisiaj*Zamówienie złożone do godz. 12.00 (nie dotyczy przedpłat zaksięgowanych po godz. 12.00). Przy zamówieniu większej ilości egzemplarzy czas realizacji zamówienia może ulec wydłużeniu.
Cena katalogowa 59,00 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 59,00 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębior - Marcin Żukowski

Media społecznościowe w służbie Twojej firmy






Social media stały się naszą codziennością. Budzimy się rano i zaglądamy do telefonu - w zależności od wieku i bańki, w której funkcjonujemy, są to Facebook, Instagram, X (dawny Twitter), TikTok, YouTube... Sprawdzamy, co słychać u znajomych i co się wydarzyło na świecie w czasie, gdy spaliśmy. A potem powtarzamy to samo przy śniadaniu, w drodze do pracy, jako przerywnik w wykonywaniu zadań, w trakcie powrotu do domu, podczas gotowania obiadu, a nawet gdy oglądamy film, czytamy książkę i spotykamy się z kimś towarzysko. Może to smutne, ale prawdziwe: nasze drugie, równoległe życie toczy się w mediach społecznościowych!






Twojej działalności gospodarczej to oczywiście też dotyczy. Nawet jeśli zechcesz iść pod prąd i nie założysz żadnego profilu firmowego w mediach społecznościowych, Twój sklep, restauracja, firma usługowa i tak będą na Facebooku, w Google’u i innych miejscach w sieci. Pojawią się recenzje, polecenia, pytania. Trochę więc nie masz wyjścia - jeśli chcesz prowadzić firmę w XXI wieku, musisz ją prowadzić także w sieci. Jak to robić skutecznie? Które medium warto wybrać? Jak się w nim reklamować? Jak prowadzić efektywną komunikację z klientami? Tego wszystkiego dowiesz się z najnowszej, uaktualnionej odsłony kultowego już poradnika Marcina Żukowskiego.


Szczegóły: Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębior - Marcin Żukowski

Tytuł: Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębior
Autor: Marcin Żukowski
Wydawnictwo: Onepress
Kod paskowy: 9788328904910
ISBN: 978-83-289-0491-0
Rok wydania: 2024


Recenzje: Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębior - Marcin Żukowski

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×