Mid-Century Ads

Książka

Mid-Century Ads

  • Wydawnictwo: Taschen
  • Rok wydania: 2024
  • ISBN: 9783836591478
  • Ilość stron: 512
  • Format: 16.0x22.5cm
  • Oprawa: Twarda
Wysyłka:
1 - 2 dni robocze + czas dostawy*Przy zamówieniu większej ilości egzemplarzy czas realizacji zamówienia może ulec wydłużeniu
Cena katalogowa 114,00 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 114,00 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Mid-Century Ads

Gleaned from thousands of images, this book offers the best of American print advertising in the age of the “Big Idea.” From the height of American consumerism, bold and colorful campaigns paint a fascinating portrait of the 1950s and ’60s, as concerns about the Cold War gave way to the carefree booze-and-cigarettes capitalism of the Mad Men era. Digitally remastered for optimum reproduction quality, the ads burst with crisp fonts and colors, as well as a sexy sense of possibility, beguiling their audience to buy everything from guns to girdles, cars to toothpaste, air travel to home appliances. At turns startling, amusing and inspiring, this panorama of midcentury marketing is at once an evocative period piece and a showcase of design innovation and advertising wit.


Szczegóły: Mid-Century Ads

Tytuł: Mid-Century Ads
Wydawnictwo: Taschen
ISBN: 9783836591478
Języki: angielski, niemiecki, francuski
Rok wydania: 2024
Ilość stron: 512
Format: 16.0x22.5cm
Oprawa: Twarda
Waga: 1.13 kg


Recenzje: Mid-Century Ads

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×