Instrukcja obsługi ścieżki klienta czyli praktyczny przewodnik po Customer Journey Maps
Katarzyna Michalak
Instrukcja obsługi ścieżki klienta czyli praktyczny przewodnik po Customer Journey Maps
Katarzyna Michalak
- Wydawnictwo: Onepress
- Rok wydania: 2024
- ISBN: 9788328396012
- Ilość stron: 158
- Format: 14.0x20.8cm
- Oprawa: Miękka ze skrzydełkami
Dzisiaj*Zamówienie złożone do godz. 12.00 (nie dotyczy przedpłat zaksięgowanych po godz. 12.00). Przy zamówieniu większej ilości egzemplarzy czas realizacji zamówienia może ulec wydłużeniu.
Opis: Instrukcja obsługi ścieżki klienta czyli praktyczny przewodnik po Customer Journey Maps - Katarzyna Michalak
Wyślij klienta w drogę ku Waszemu wspólnemu sukcesowi
Jesteś przedsiębiorcą i chcesz lepiej zrozumieć tych, którzy korzystają z towarów lub usług Twojej firmy? Marketerem, który poszukuje skuteczniejszych sposobów dotarcia do odbiorców formułowanych przez siebie przekazów? Handlowcem, którego premia zależy od jego relacji z partnerami biznesowymi? A może osobą, której na sercu leży zapewnienie obsługi klienta na najwyższym poziomie? Jeśli na którekolwiek z powyższych pytań odpowiadasz twierdząco - ta książka jest dla Ciebie.
Została ona pomyślana i napisana tak, by była dla Ciebie przewodnikiem po mapie podróży Twojego klienta (ang. customer journey map). Podczas lektury będziesz towarzyszyć mu w drodze do biznesowego sukcesu, i to przy Twoim pełnym zrozumieniu jego potrzeb i oczekiwań. Co ważne, osobą, która wyznaczy trasę, będziesz Ty!
Ta książka przeprowadzi Cię krok po kroku przez proces tworzenia ścieżki klienta - wyjaśni zarówno teorię, jak i aspekty praktyczne. Dowiesz się, jak zbierać i analizować dane, jak identyfikować kluczowe punkty kontaktu, a także jak dalej pracować ze zdobytą wiedzą.
To jak? Ruszamy w drogę?Producent:
Helion SA
Kościuszki 1c
44-100 Gliwice (Polska)
tel: (32) 230-98-63
email: gpsr@grupahelion.pl
Szczegóły: Instrukcja obsługi ścieżki klienta czyli praktyczny przewodnik po Customer Journey Maps - Katarzyna Michalak
Tytuł: Instrukcja obsługi ścieżki klienta czyli praktyczny przewodnik po Customer Journey Maps
Autor: Katarzyna Michalak
Wydawnictwo: Onepress
ISBN: 9788328396012
Języki: polski
Rok wydania: 2024
Ilość stron: 158
Format: 14.0x20.8cm
Oprawa: Miękka ze skrzydełkami
Waga: 0.53 kg
Recenzje: Instrukcja obsługi ścieżki klienta czyli praktyczny przewodnik po Customer Journey Maps - Katarzyna Michalak
Informacje:
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Inne pozycje tego autora: Katarzyna Michalak (20)
- Panna z Bajki (Znak JednymSłowem) - Miękka ze skrzydełkami
- Seria mazurska. Tom 6. Najpiękniejszy sen (Znak JednymSłowem) - Miękka ze skrzydełkami
- Piastunka róż (Znak JednymSłowem) - Miękka ze skrzydełkami
- Była sobie miłość (Znak JednymSłowem) - Miękka ze skrzydełkami
- Nadzieja (Znak JednymSłowem) - Miękka ze skrzydełkami
- Poczekajka (Znak JednymSłowem) - Miękka ze skrzydełkami
- Kropla nadziei (wyd. 2023) (Znak JednymSłowem) - Miękka ze skrzydełkami
- Promyk słońca w.2 (Znak JednymSłowem) - broszurowa ze skrzydełkami
- Lato w Przytulnej (Znak JednymSłowem) - Broszurowa ze skrzydełkami
- Trylogia autorska. Tom 3. Marzycielka (Znak JednymSłowem) - Miękka ze skrzydełkami
- Leśna polana. Tom 3. Błękitne sny (Znak JednymSłowem) - Miękka ze skrzydełkami
- Rok w Poziomce. Tom 3. Lato w Jagódce (Znak JednymSłowem) - Miękka ze skrzydełkami
- Rok w Poziomce. Tom 2. Powrót do Poziomki (Znak JednymSłowem) - Miękka ze skrzydełkami
- Sklepik z niespodzianką. Bogusia (Znak JednymSłowem) - Miękka ze skrzydełkami
- Ścigany (Znak JednymSłowem) - Miękka ze skrzydełkami
- Jesień w Przytulnej (Znak JednymSłowem) - Miękka ze skrzydełkami
- Nie oddam dzieci! (Znak JednymSłowem) - Broszurowa ze skrzydełkami
- Trzy życzenia (Znak JednymSłowem) - Miękka ze skrzydełkami
- Trzy siostry. Tom 2. Burza (Znak JednymSłowem) - Miękka ze skrzydełkami
- Szczęście pisane marzeniem (Znak JednymSłowem) - Miękka ze skrzydełkami