Marka prywatna Jak przekształcić zagrożenia w szanse dla detalisty i producenta

,

Książka

Marka prywatna
Jak przekształcić zagrożenia w szanse dla detalisty i producenta

,

  • Wydawnictwo: Wolters Kluwer
  • Rok wydania: 2009
  • ISBN: 9788375266658
  • Ilość stron: 340
  • Format: 17.5x24.8cm
  • Oprawa: Twarda
Wysyłka:
Niedostępna
Cena katalogowa 73,00 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 73,00 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Marka prywatna - Lincoln Keith, Thomassen Lars

W ciągu ostatnich dziesięciu lat marki prywatne detalistów rozwijały się w tempie dwukrotnie szybszym od słynnych marek producenckich. To wyzwanie, które wymaga niekonwencjonalnego i wyjątkowego podejścia zarówno od detalistów, jak i właścicieli marek producenckich. Dla jednych i drugich zjawisko to stwarza bowiem nowe szanse na ponowne określenie samych siebie i wprowadzenie prawdziwej innowacji do swojej oferty.

W książce omówiono zarówno niebezpieczeństwa, jak i nowe możliwości będące skutkiem gwałtownego wzrostu marek detalistów. Autorzy stworzyli konkretny program działania, który ma za zadanie pomóc wyższej kadrze zarządzającej detalistów i producentów marek w identyfikowaniu istniejących szans, skuteczniejszym przewidywaniu zagrożeń i radzeniu sobie z nimi.


Szczegóły: Marka prywatna - Lincoln Keith, Thomassen Lars

Tytuł: Marka prywatna
Podtytuł: Jak przekształcić zagrożenia w szanse dla detalisty i producenta
Autor: Lincoln Keith, Thomassen Lars
Wydawnictwo: Wolters Kluwer
ISBN: 9788375266658
Tytuł oryginału: Private Label. Turning the retail brand threat into your biggest opportunity
Język oryginału: angielski
Tłumacz: Juchniewicz Adam
Języki: polski
Rok wydania: 2009
Ilość stron: 340
Format: 17.5x24.8cm
Oprawa: Twarda
Waga: 0.66 kg


Recenzje: Marka prywatna - Lincoln Keith, Thomassen Lars

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×