Marka prywatna Jak przekształcić zagrożenia w szanse dla detalisty i producenta
Lincoln Keith, Thomassen Lars
Marka prywatna
Jak przekształcić zagrożenia w szanse dla detalisty i producenta
Lincoln Keith, Thomassen Lars
- Wydawnictwo: Wolters Kluwer
- Rok wydania: 2009
- ISBN: 9788375266658
- Ilość stron: 340
- Format: 17.5x24.8cm
- Oprawa: Twarda
Niedostępna
Opis: Marka prywatna - Lincoln Keith, Thomassen Lars
W ciągu ostatnich dziesięciu lat marki prywatne detalistów rozwijały się w tempie dwukrotnie szybszym od słynnych marek producenckich. To wyzwanie, które wymaga niekonwencjonalnego i wyjątkowego podejścia zarówno od detalistów, jak i właścicieli marek producenckich. Dla jednych i drugich zjawisko to stwarza bowiem nowe szanse na ponowne określenie samych siebie i wprowadzenie prawdziwej innowacji do swojej oferty.
W książce omówiono zarówno niebezpieczeństwa, jak i nowe możliwości będące skutkiem gwałtownego wzrostu marek detalistów. Autorzy stworzyli konkretny program działania, który ma za zadanie pomóc wyższej kadrze zarządzającej detalistów i producentów marek w identyfikowaniu istniejących szans, skuteczniejszym przewidywaniu zagrożeń i radzeniu sobie z nimi.
Szczegóły: Marka prywatna - Lincoln Keith, Thomassen Lars
Tytuł: Marka prywatna
Podtytuł: Jak przekształcić zagrożenia w szanse dla detalisty i producenta
Autor: Lincoln Keith, Thomassen Lars
Wydawnictwo: Wolters Kluwer
ISBN: 9788375266658
Tytuł oryginału: Private Label. Turning the retail brand threat into your biggest opportunity
Język oryginału: angielski
Tłumacz: Juchniewicz Adam
Języki: polski
Rok wydania: 2009
Ilość stron: 340
Format: 17.5x24.8cm
Oprawa: Twarda
Waga: 0.66 kg