Problemy i wyzwania public relations w świetle badań i praktyki

Książka

Problemy i wyzwania public relations w świetle badań i praktyki

  • Wydawnictwo: WSIiZ
  • Rok wydania: 2009
  • ISBN: 978-83-605-8332-6
  • Ilość stron: 304
  • Format: 16.5x24.0cm
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
Niedostępna
Cena katalogowa 48,00 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 48,00 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Problemy i wyzwania public relations w świetle badań i praktyki

Oddajemy do rak czytelników kolejny tom artykułów będących efektem dyskusji oraz prezentacji podczas Kongresu Public Relations, który odbywa się w siedzibie rzeszowskiej Wyższej Szkoły Informatyki i Zarządzania.

Autorzy publikowanych artykułów to z jednej strony wybitni ludzie nauki, badający obszar szeroko rozumianej komunikacji, którzy podczas Kongresu prezentują wyniki swoich poszukiwań, z drugiej zaś praktycy, na co dzień realizujący działania public relations w firmach, urzędach, korporacjach.

Prawdziwa wartość tego materiału tkwi właśnie w wielostronnej perspektywie czynionych obserwacji.


Szczegóły: Problemy i wyzwania public relations w świetle badań i praktyki

Tytuł: Problemy i wyzwania public relations w świetle badań i praktyki
Wydawnictwo: WSIiZ
Kod paskowy: 9788360583326
ISBN: 978-83-605-8332-6
Języki: polski
Rok wydania: 2009
Ilość stron: 304
Format: 16.5x24.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.51 kg


Recenzje: Problemy i wyzwania public relations w świetle badań i praktyki

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×