Problemy i wyzwania public relations w świetle badań i praktyki
Problemy i wyzwania public relations w świetle badań i praktyki
- Wydawnictwo: WSIiZ
- Rok wydania: 2009
- ISBN: 978-83-605-8332-6
- Ilość stron: 304
- Format: 16.5x24.0cm
- Oprawa: Miękka
Niedostępna
Opis: Problemy i wyzwania public relations w świetle badań i praktyki
Oddajemy do rak czytelników kolejny tom artykułów będących efektem dyskusji oraz prezentacji podczas Kongresu Public Relations, który odbywa się w siedzibie rzeszowskiej Wyższej Szkoły Informatyki i Zarządzania.
Autorzy publikowanych artykułów to z jednej strony wybitni ludzie nauki, badający obszar szeroko rozumianej komunikacji, którzy podczas Kongresu prezentują wyniki swoich poszukiwań, z drugiej zaś praktycy, na co dzień realizujący działania public relations w firmach, urzędach, korporacjach.
Prawdziwa wartość tego materiału tkwi właśnie w wielostronnej perspektywie czynionych obserwacji.
Szczegóły: Problemy i wyzwania public relations w świetle badań i praktyki
Tytuł: Problemy i wyzwania public relations w świetle badań i praktyki
Wydawnictwo: WSIiZ
Kod paskowy: 9788360583326
ISBN: 978-83-605-8332-6
Języki: polski
Rok wydania: 2009
Ilość stron: 304
Format: 16.5x24.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.51 kg